KAUNEUSKYSELY

Moikka! Tänään ollaan hieman kauneusaiheisen postauksen parissa, koska ihana Anette haastoi mut tekemään tämän kauneuskyselyn. Mennään siis katsomaan, mitä uusia juttuja musta, mun meikeistä ja kauneuskokemuksista paljastuu.
Varhaisin meikkimuistosi? - Mä veikkaan, että jokainen mun ikäinen nuori nainen muistaa ne lelumeikit, mitä saattoi saada esim. Barbie-lehden mukana. Myös äiti lakkaili ahkerasti aina kynsiä, joten oli myös pikku-Emmin saatava edes muutama kynsi lakattua punaisen eri sävyillä. Ekat kunnolliset meikit omistin varmaan vitosluokalla ja aloitin ihan ripsiväristä, puuterista ja huulikiilloista.

Mitä meikkejä löytyy käsilaukustasi? - Jos lähden kaupungille tai kouluun niin laukusta yleensä löytyy huulimeikkejä, joilla korjata ruokailun jälkeiset tuhot. Pidemmälle reissulle tai ulos lähtiessä lisänä on yleensä puuteria, peitevoidetta ja ripsaria.

Lempituoksusi? - Nyt mun lemppari on yhä edelleen tuo Hugo Bossin The Scent-tuoksu. Aivan ihana ja sopii monelle, koska ei ole liian voimakas ainakaan omasta mielestäni.

Henkilökohtainen kauneusvinkkisi? - Pese meikkisiveltimet säännöllisesti ja muista käyttää kosteusvoidetta koko kasvojen alueelle! Meikkisiveltimien pesusta pääset lukemaan lisää tästä.

Uusin kauneuslöytösi? - Nyt viime aikoina en ole kauheasti ostanut uusia meikkejä, enkä muitakaan kauneustuotteita. Kuitenkin mun lemppariksi on noussut Maybellinen Fit Me - peitevoide! Ja hei, Loréalin yksi primer on kyllä ollut tosi hyvä!
Ikimuistoisin virheostoksesi? - Liian tumma bb-voide, aivan järkyttävää. Muutenkin en ole löytänyt itselleni hyvää bb-voidetta, mutta hyvän cc-voiteen olen löytänyt.

Meikkivoiteella vai ilman? - Ulkona liikkuessa ehdottomasti meikkivoiteen kanssa ja onhan se kiva näyttää ihmiseltä tuolla kaduilla. Kotona suosin meikittömyyttä ja annan ihon hengittää.

Eyeliner vai kajal? - Ehdottomasti eyeliner! Kuuluu ihan mun arkimeikkiin ja kajal-kynistä en edes välitä, saattaa mulla teiniajoilta olla joku jämä jäljellä.

Tuote, jota ilman et tulisi toimeen? - Tähän on helppo vastata! Mulla on hyvin vaaleat kulmakarvat ja ripset, joten mieluusti pitäisin itselläni kulmakynän ja kulmageelin, sekä ripsivärin.

Tuote, jota haluat vielä koittaa? - Hmm. Haluaisin tutustua paremmin ainakin korealaiseen kosmetiikkaan, koska sitä on alettu hypettämään kovasti.
Mä haastan tätä tekemään erityisesti just sut, joka jaksoit tänne alas asti lukea ♥ pus!

3 kommenttia

  1. Tää haaste otetaan ehdottomasti vastaan ;-) Ihana postaus ja kivoja kuvia!

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että haaste on otettu vastaan ;-) Kiitos Milla ♥

      Poista
  2. Pitäisiköhän itsekin pistää tämä toteutukseen, vaikutti hauskalta! :) Ja mulla on käynyt samoin, että bb-voiteista en löytänyt ikinä sopivaa, mutta cc-voide on ihan paras. :D

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.