7x right now

Moikka kaikille ja ihanaa viikonlopun alkua jokaiselle teistä ♥ Mä olen huomannut muutamista blogeista tämmöisen postauksen ja mun mielestä tää on niin kiva, että piti päästä myös itsekin tää postailemaan. Näillä pysyy myös hyvin kärryillä bloggaajan elämästä ja kuulumisista ja lempparijutuista. Yksinkertaiset postaukset välillä ovat musta älyttömän mukavia!
Juuri nyt...

olen innoissani: Tulevasta syksystä. Mä kaipaan oikeasti sitä arkea, jolloin on tietyt elämänrytmit ja pysyy kärryillä paremmin omasta elämästään. Syksyllä on muutenkin niin kaunista, lehdet alkaa punertaa ja ilmat ovat ihanan kirpsakoita, eikä syksyinen sadekkaan ole yhtään sen pöllömpää ♥

haluan: Ostaa muutamia syysvaatteita, haluaisin jonkin kivan takin ja rennommat boyfriend- malliset farkut. Myös neulevarastoa pitäisi päivittää, koska monet ovat jo vähän nukkaantuneet.

luen: Blogeja, mitäs muutakaan. Jotenkin rentouttavaa nähdä muiden teoksia ja inspiroitua niistä, just sen takia tää homma on ihan parasta. Mä en ole niin kirjojen perään, vaikka tänä vuonna olen jopa yhden kirjan saanut luettua...

kuuntelen: Mun omaa Spotify-listaa, siellä on aika monipuolisesti suomalaista poppia, kuten Haloo Helsinkiä, Sannia, Vesalaa, Vain Elämää- kappaleita ym. Myös ulkomaalaisia kappaleita on paljon, mutta niiden kanssa mä olen paljon nirsompi kuin suomalaisten.
toivon: Että viikonloppuna ei sataisi kaatamalla koko aikaa, koska tosissaan suuntana olis huomenna ja sunnuntaina ulkoilmafestareille. No jos sataa, niin sadetakkia vaan päälle sehän on asennekysymys! Toivottavasti tuolla näkee myös paljon tuttuja :)

katson: Tietokoneen ruutua.. Tai no mitä lie tällä tarkoitetaankaan, mutta montaa sarjaa Netflixistä, ainakin nyt pyörii vuorotellen New Girl, 13 reasons why, The Affair ja Orphan Blackin uusia jaksoja.

suunnittelen: Aloittavani päivän puuhat! Sänky pitäisi pedata, hiukset letittää uudelleen, täyttää tiskikonetta, tyhjentää pyykkitelinettä, meikata, valmistaa lounaaksi kasviksia ja tonnikalaa, sekä lähteä muutaman tunnin päästä iltavuoroon.
Tsau ja nähään taas pian, xoxo Emmi

24 kommenttia

  1. Tosi kivasti toteutettu postaus, voisi pistää tämän idean korvan taa jos saa lainata :-) <3 Mä oon myös jotenkin innoissani tulevasta syksystä joka on tosi harvinaista, yleensä lannistun kun kesä loppuu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antaa mennä vaan, jos ei oo jo toteutettuna ♥ Syksy on ihanaa aikaa!

      Poista
  2. Kiva postaus Emmi! :) Toivotaan ettei sada ja saat viettää hauskat festarit!! :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiia! Kyllä se sadekin sit pääsi yllättämään, mut ei pilannut fiilistä ♥

      Poista
  3. ihanasti toteutettu postaus! tykkään niin sun blogistas :)

    hennaleksandra.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tää kommentti todella ilahdutti ♥

      Poista
  4. Kivasti toteutettu postaus Emmi <3 New Girl on kyllä huippu! Ite tykkään myös Modern Familystä :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla <3 Se on, sitä on hauska pelkästään kuunnellakin ja kielikorva kehittyy!

      Poista
  5. Niin kiva postaus taas! ♥ Ja vitsi kun on niin ihanan näköistä ja tuo riippumatto on täydellinen!

    Hei mun onkin pitänyt sanoo sulle, että mä en jostain syystä pysty kommentoimaan yleensä sulle mobiililla ollenkaan, en tiiä mistä johtuu vai enkö vaan tajuu haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne ♥ Ihana paikka lepäillä ja nauttia! Hei joo mobiilissa on ongelmia edelleen, mutta kyllä yleensä se kommentointi kyllä on onnistunut! Koitan saada korjatuksi :)

      Poista
  6. Ihania kuvia ja ihana postausidea ♥ Uuu, voin kuvitella kuinka ihana tuossa riippumatossa on makoilla kuumina kesäpäivinä :) Mäkin odottelen jo syksyä, että pääsee takaisin rytmeihin kiinni :D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Anette! Onneksi se arki on jo kuitenkin alkanut ja pääsee normielämään kiinni! :)

      Poista
  7. Tosi kiva postaus! Mäkin oon niin innoissani syksystä!

    https://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Oot kyllä oikeassa, että tämän postauksen avulla pysyy hyvin perässä bloggaajan kuulumisista. En malta odottaa syksyä, varsinkaan kirpeää ilmaa ♡

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, menee kyllä toistamiseenkin toteutukseen ehkä sitten kevättalvella! :) Oi se on kyllä ihanaa ♥

      Poista
  9. Kiva postaus :) Syksyä odotellaan täälläkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellanoora, on se syksy vaan jotenkin rauhoittava! :)

      Poista
  10. Kiva pistaus ;) Oottelen itsekkin jo syksyä, sattuu olemaan mun lempi vuodenaika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hilda! :) Ihana kuulla sustakin juttua ja syksy on ihana väreineen ja asuja saa monipuolisemmin toteuteltua ♥

      Poista
  11. Sun blogilla on ihan sairaan ihana ulkoasu!! ♥♥♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ama aivan ihanasta kommentista!! <3

      Poista
  12. Upea blogin ulkoasu, aivan ihana, hauska teksti <3

    janeandkoalas.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janette paljon <3 Ihana kuulla palautetta!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.