Epäonnistuneet asukuvat

Musta nämä postaukset ovat hauskaa katsottavaa. Mitä siellä kameran takana oikeasti tapahtuu ja millaisia suurin osa kuvista oikeasti on? Itse olen ainakin melkoinen sähläri, kun mua kuvataan, joten harvasta kuvasta tulee oikeasti hyviä. Myönnän, että parhaimmat valitaan aina tänne blogin puolelle. Mennään siis katsomaan epäonnistuneita asukuvia viime vuodelta! Ja olkoon tämä muistutuksena, ettei elämää saa ottaa liian vakavasti :-D

 '' No voihan sitä parissa kuvassa pelleillä omiaan..''

 '' Oota mä vähän muutan asentoo, ettei tää tärähdä..''

''Silmät kii, hymy korviin ja menoks..''

'' Ai, kato aurinko tuli ja pilas valotuksellaan..''

'' Nonii hiukset huonosti ja arskatkin tippuu..''

''Nonnii, nyt riittää jo hei!''

8 kommenttia

  1. Näitä on kyllä kans hauska nähdä! :D mäkin ajattelin ens viikon puolella toteuttaa tän saman postauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :-D Sun postaus oli myös ihan mahtava!

      Poista
  2. Hauska postaus!! :D

    - Kiia // http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mun lemppari oli toi vika kuva, niin tuttu tilanne itellekkin! :D

    VastaaPoista
  4. Hahah, näitä postauksia on aina niin hauska lukea ja katsoa muiden blogeista, kuuluu ehdottomasti yksiin mun lempparipostauksiin! :D

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.