DAGGER NECKLACE

Pari kuvaa ehdein ennen täyspimeää ottamaan ja kameran akkukin loppui typerässä kohtaa. Onneksi sain teille sentään muutaman kuvan tänne tänään. Tietääkö joku muuten miksi Blogger heittää nykyään näin suuret kuvat kamalan rakeisiksi? Omasta puolestani olen pahoillani, että laatu ei parasta ole, mutta jos joku tietää syyn niin saa kertoa vinkkejä.

Huomenna ois aika juhlistaa vuoden vaihtumista ja huomenna julkaisenkin vuosipostauksen, vaikka en olekkaan kirjoittanut blogia läheskään koko vuotta. Mutta tänä vuonna on tapahtunut hienoja asioita, joita haluan ehdottomasti muistella. Luulen, että yöllä siitä tulee oikein hyvä ja huikea. Huomenna ois tarkotuksena mennä varmaan johonkin, tosin lähes kaikki suuntaa varmaan baariin ja itellä ei sinne toistaiseksi asiaa ole. Onneksi poikaystävä lupasi edes jäädä pitämään mulle seuraa. Tosin lupailen ainakin kuvailla huomenna, niin eiköhän siitäkin tänne jotain materiaalia saada. 

Oon kuunnellut tänään ihan omituisen monipuolista musiikkia Katri Ylanderista Linkin Parkkiin ja siitä Bon Joviin. Mutta mulla on myös erittäin hyvä fiilis ollut tänään, ja tällä hetkellä tän bloggauksen uudelleenaloittaminen tuntuu niin hyvältä ratkaisulta. Jos jotain negatiivista hakee niin toi jatkuva synkkyys ja vesisade, eikö ees vois sataa 1-2cm lunta? Palaillaan viimestään huomenna!

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.