Cocopandan tilaus

Niin monet ovat hehkuttaneet mulle Cocopandan palveluita ja toimintaa, että olihan mun pakko testailla tämä aivan ihana kauneudenhoitoon liittyvä nettikauppa. Tällä kyseisellä nettikaupalla on laaja valikoima aivan ihania huippumerkkejä, vieläpä aivan kohtuulliseen hintaan. Nettikaupalla on ihanan selkät sivut ja tuotteet löytyvät hyvinkin helposti. Isona bonuksena on jatkuvat alet verkkokaupan puolella ja joskus saattaa tehdä mielettömän hyviä löytöjä. Täältä voit siis löytää meikkejä, meikkisiveltimiä, tuoksuja, hiustenhoitotuotteita ja ihonhoitotuotteita! Mä tilasin tuotteet maanantain- ja tiistain välisenä yönä ja tuotteet olivat perillä pakettiautomaatissa perjantaina iltapäivällä ja kaikki sujui oikein moitteettomasti. Verkkokaupasta saa tilattua helposti laskulla, joka on ainakin iso ja tärkeä juttu mulle. 
Mulla ei ollut mitään omia kokemuksia ennen tätä tilausta, mutta nyt näytän teille, että mitä tuli tilattua ja kerron nopean ensivaikutelman tuotteista, koska kaikkea olen jo ehtinyt käyttämään!

1. Batiste - Dry Shampoo Tropical 200 ml
- Ylivoimaisesti paras kuivashampoo mitä olen ikinä käyttänyt! Toimii hiuksissa aivan mainiosti näin parin kerran testailun jälkeen. Ainoa miinus, että tuoksuu vähän liikaa kookokselle mun makuun. Ensi kerralla tietää sitten ostaa jonkun muun tuoksuista!

2. NYX - Make Up Setting Spray – Dewy Finish/Long Lasting
- Ja tämä on ehdottomasti paljon parempi meikinkiinnityssuihke verrattuna Kicksin omaan. Kyllä pysyi meikki naamassa kiinni koko työyön, vaikka hiki virtasi naamaa pitkin. Pitää meikin kauniina, mikä on mulle älyttömän tärkeetä.

3. Makeup Revolution - 32 Eyeshadow Palette 16 g - Flawless
- Älyttömän kauniit sävyt ja mielettömät pigmentit niissä, mitä olen ehtinyt kokeilla. Kiinnostaisko tästä myöhemmin jonkinlainen meikkitutoriaali? Tai tarkempi esittely? Plussaa siitä, että tässä on muutama mattasävy arkimeikkiin ja upeita glitterisävyjä joka juhlaan! Etenkin nuo kultaiset sävyt.. Ai että ♥

4. Makeup Revolution - Highlighter 7,5 g - Golden Lights
- Loistava highlighter, vaikka en niitä niinkään tykkää käyttää. Mutta kaikkea on pakko testata eteenkin halpojen hintojensa vuoksi!
Kokonaisuudessaan olen todella tyytyväinen tämän nettisivuston palveluihin ja aion tilata ehdottomasti enemmänkin täältä. Onko teillä kokemusta tästä sivustosta ja mitä löytöjä olette mahdollisesti tehneet? :)


12 kommenttia

  1. Tosi ihania juttuja tilailit :) Tuo luomiväripaletti näytti ainakin todella upealle! Itse en ole sivustoon tutustunut, mutta ehkäpä lähiaikoina täytyy, jos tulee mieleen jotain tilattavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo on melkoisen upea paletti ja kannattaa ainakin katsoa, jos jotain löytyisi :)

      Poista
  2. Vitsi miten ihania tuotteita! Ihastuin erityisesti tuohon luomiväripalettiin ja setting sprayhin. Meikkitutoriaali tai tarkempi esittely olisi tosi kiva :)

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään siis laittaa sellainen myöhemmin tulille! :)

      Poista
  3. Cocopandassa on aina ihan loistavia tarjouksia ja mun on tullut tilailtua sieltä aika paljonkin viimeaikoina :D. Tuo luomiväripaletti on upean näköinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on.. aika petollinen verkkokauppa mun mielestä :D Se on ihana kyllä ♥

      Poista
  4. Cocopanda on kyllä huippu! Mulla on sieltä toi sama highlighter, NYXin kulma pomade, yks meikinpohjustusvoide ja myös yksi contour paletti on ollut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on! Ihana kuulla, että oot myös tehnyt löytöjä sieltä :)

      Poista
  5. Oon tosi huono ostamaan meikkejä, mutta toi luomiväripaletti kiinnostaisi.. Ehkäpä mäkin meen selailemaan noita sivuja. :D Ja tarkempi esittely/tutoriaali olis kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Laitetaan semmoinen asap tulemaan siis :)

      Poista
  6. Siis pakko mennä taas penkomaan cocopandan sivuja.. :D Ja meikkitutoriaali kuulostaa hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitetaan semmonen sitten tulemaan! Sieltä kyllä löytyy kaikkea liiankin kivaa.. :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.