Testissä: Loreal - Pure Clay Glow Mask

Tänään vuorossa tuotetestailua 'pitkästä aikaa.' Mä oon Facebookissa Nordic Style & Beauty- ryhmässä, jossa on pari viikkoa hehkutettu erästä kasvonaamio-sarjaa ja mähän oon aina ihan vietävissä uusien tuotteiden kanssa. Savipohjaiset tuotteet ovat olleet tänä syksynä eräänä trendinä kauneudessa. Eiköhän tutustuta paremmin tuotteeseen ja mun kokemuksiin paremmin!
''Epäpuhtaudet poistava ja heleyttävä kasvonaamio. Koe uusi L'Oréal Paris -kasvonaamio, joka sisältää ainutlaatuiden yhdistelmän kolmea tarkoin valittua savityyppiä (kaoliini, montmorilloniitti ja rhassoul) sekä hiiltä, joka on tunnettu magneettisista ominaisuuksistaan. Voidemainen koostumus syväpuhdistaa ihon. Se poistaa lian ja epäpuhtaudet hellävaraisesti sekä heleyttää ihoa kuivattamatta. ''
Tuotteen pitäisi saada ihoa puhdistumaan ja ihon tulee tuntua heleämmältä, kirkkaamalta ja hengittävältä. Ihosta tulee raikas ja kauniin heleä. Tätä kasvonaamiota suositellaan käyttämään 2-3 kertaa viikossa puhtaalle iholle ja sen tulisi vaikuttaa 5-10 minuuttia kasvoilla, jonka jälkeen se huuhdellaan lämpöisellä vedellä tai puhdistusliinalla iholta. 
Oma kokemus tästä tuotteesta oli ehdottomasti positiivinen ja tuote saa kyllä olla käytössä tulevaisuudessa. Tavara tuoksuu hyvin savimaiselta ja on purkista tullessaa todella paksua, mutta hyvin vähäinen määrä riittää koko kasvoille. Mulla itselläni on pajon mustapäitä ja todella laajat ihohuokoset ja tuote imeytyi niihin melkoisella vauhdilla. Kasvonaamion jälkeen iho todella tuntui pehmeältä ja osa mustapäistä oli todella kadonnut ja moni noussut paremmin ihon pintaan. Uskon useamman käsittelyn poistavan niitä huolella. Mä todella suosittelen kokeilemaan näitä tuotteita. Hintaa tällä taisi olla 10,90€, joten ei päätä huimannut tämä hinta. 

Ootteko te kokeilleet tämän sarjan kasvonaamiota ja millaisia kokemuksia teillä on näistä? :-)

9 kommenttia

  1. Tää lähteekin testiin ;-) En oo aikaisemmin edes törmännyt kyseisiin tuotteisiin, mutta oon hinkunut päästä kokeilemaan jotain uutta savityypistä kasvojenhoito tuotetta!
    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ainakin itse :-) Nythän on paljon savityyppisiä tuotteita tullut myyntiin..

      Poista
  2. Siis apua mä just tein tästä samasta glow-naamiosta tänään postauksen! Ja mä sorruin ostamaan tuon naamion juurikin tuon NSB-ryhmän takia, se vie kaikki rahat :D
    Sun blogi näyttää oikein kivalta, mä liityn lukijaksi! :)

    http://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy siis ehdottomasti mennä lukemaan sun fiilikset! :-D Ja niin vie. Tervetuloa ♥

      Poista
  3. vautsi, kuulostaa kyl aika hyvältä tuotteelta! voisin itekin kokeilla tätä, mutta yritän nyt eka käyttää tän lumenen kasvonaamion loppuun :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omasta mielestä onkin! :) Mulla on useempikin kasvonaamio kaapisa.. :-D

      Poista
  4. Ite en oo tommosesta tainnut vielä kuullakkaan mutta vaikuttaa kyllä aika mielenkiintoiselta tuotteelta :D!

    FashionSituation

    VastaaPoista
  5. Oon samassa ryhmässä ja oli mahdoton välttyä ton ostamiselta, joten pakkohan se oli ostaa!:-D On kyllä tosi hyvin tehonnut ja tykkään kovasti.

    msnoorv.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.