RODOKSEN OSTOKSET

Moikka kaikille! Tänään mä ajttelin puhua teille Rodoksen shoppailumahdollisuuksista ja mun omista ostoksia näyttää reissulta. Mun mielestä on aina mukavaa lukea kanssabloggaajien blogeista shoppailuja ja vinkkejä, että mistä niitä löytöjä voisi löytää. Aloitetaan sanomalla, että Rodoksella on helppo tykästyä pieneen uuteen kaupunkiin, mistä löydät useita eri vaatekauppoja. 
Yllätyin kovasti kaupungissa kierrellessäni, että siellä oli paljon enemmän kauppoja kuin olin alunperin ajatellut. Kaikki kaupat ovat todella lähellä toisiaan vierekkäin tai vähintään vierekkäisillä kaduilla, joten niihin on todella helppoa löytää. Ja aina voi kysyä neuvoa ihan suomeksi, jos ei tahdo löytää perille. Rodoksella oli esim. Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Zara, Mango, H&M, Adidas, Terranova, useita paikallisia vaatekauppoja ja mun ylivoimaisesti eniten odottamani Sephora. Onhan tuolla paljon enemmän shoppailumahdollisuuksia meille naisille, mutta valinnanvaraa löytyy myös miehillekin. 
Hintatasoltaan Rodos oli hyvin samalla tasolla kuin Suomi, eivät vaatteet ja kosmetiikka ole siellä halvempia. Turisti/-matkamuistomyymälöissä voi tietysti tehdä edullisia löytöjä ja bazaarin tapaisissa kojuissa voi aina koittaa tingata hiukan hinnasta pois. Yhteenvetona, että kauppoja on paljon ja kaikille kuitenkin löytyy kotiintuomiseksi varmasti jotakin. Nyt mennään katsomaan, mitä mulla tarttui mukaan Rodokselta. 
 Stradivarius 19,99€ | Poikaystävä bongasi tän mulle ja sanoi, että toi on ihan sun näkönen reppu! Niinpä se kiikutettiin kassan kautta koti-Suomeen saakka. Tää on just ihanan rento, yksinkertainen, sopivankokoinen arjen menoihin. Tykkään, tykkään ♥
 Bershka 9,99€ | Ihanan pieni laukku, joka sopii illan rientoihin tai kauppareissulle mukaan. Mahtuu pikkulompakko, avaimet, kännykkä ja hieman kosmetiikkaa tarpeen vaatiessa.
 Sephora 52,90€ | Tätä mä lähdin metsästämään ja tämän ihanuuden mä myös sain! Too Facedin Chocolate Bar ♥ Aivan täydellinen luomiväripaletti täydellisin sävyin, sekä arkeen ja juhlaan. Näistä lähtee aivan käsittömättömän paljon pigmenttiä, mitä nyt vähän olen meikissä testaillut. Ja tää oikeesti tuoksuu aivan suklaata!
 19,00€ | Lentokoneesta tuli ostettua uusia minikynsilakkoja itselle, koska mun kaikki vanhat ovat aivan kuivuneita kamalia ja kamalan värisiä. Nyt on klassista nudea taas riittämiin!
 Sephora 2,69-3,99€ | Taivaassa. Mä rakastan kaikenlaisia naamioita ja mun oli vaan pakko saada näitä tuotua kotiin. En oo ainakaan vielä törmännyt vastaaviin täällä Suomessa. Kertokaa toki, jos te ootte nähneet! Kiinnostaako näistä kuulla lisää, vaikka ''testissä''-postauksen myötä?
 Bershka 2,99€ & Supermarket 8,50€ | Mua kiehtoi tässä kasvonaamiossa se, että tää oikeesti jätetään yöksi kasvoille ja aamulla pestään pois. Siis aivan pakko päästä kokeilemaan. Onko teillä kokemusta tämmöisistä? Ja tietysti mä unohdin after-sunin kotiin, joten oli kuivalle ja auringonvalolle altistuneelle iholle saatava kosteutta ja hoitavaa aloe veraa.
Bershka 4,99€ | Kiva ja halpa kotipaita, ei tarvi kesällä hengailla paksuilla t-paidoilla ja pitkähihaisilla, jos helteitä vielä tänne päin kunnolla osuu.

 Tämmöisiä ihanuuksia tarttui mukaan kotiin. Me ostettiin totta kai perinteinen jääkaappimagneetti, aurinkolaseja ja paitoja lisää, mutta paidat ovat pesussa eivätkä vielä tähän postaukseen kerinneet. Rodoksen shoppailumahdollisuudet hemmottelivat meitä todenteolla <3

10 kommenttia

  1. Toi reppu on tosi kaunis! Ihanan simppeli :)
    Haluisin kans kokeilla tuota Too Facedin palettia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan tykkään siitä että se on niin simppeli ja sopii vaikka mihin :-) Se on muutaman kokeilun jälkeen ehdottomasti ostamisen arvoinen!

      Poista
  2. Mä oon tykännyt tosi paljon tosta Garnierin After sunista! Varsinkin, jos heität sen pakkaseen/jääkappiin hetkeksi ennen laittoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla sitä vielä viilennettynä! :)

      Poista
  3. Ootpa tehnyt kivoja ja monipuolisia ostoksia! Itseäkin houkuttaisi tuo Too Facedin paletti! Luultavasti silti söisin vahingossa värit tuoksujen takia, hah :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sielläkin pidetään! :) Siis tuo on tosi hyvä paletti, tykkään kyllä ja tuoksu kyllä aina houkuttelee.. :-D

      Poista
  4. Oii Chocolate Bar on niiiin täydellinen!! <3 reppu on myös tosi upea ja kivoja muutenkin nuo kaikki ostokset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin on!! <3 Kiva kuulla, että sielläkin nää miellyttää :)

      Poista
  5. Ihania ostoksia<3 Tuo chocolate bar paletti on ollut jo jonkun aikaa munkin hankinta listalla, ehkä vielä jonain päivänä raaskin ostaa sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenny <3 Kyllä raaskit, mä ainakin suosittelen näin muutaman käyttökerran jälkeen! :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.