VIISI POSITIIVISTA

1. Syksyiset ilmat ovat ehdottomasti lämmittäneet mun mieltä. Ihana polkea aamulla työssäoppimiseen kun aamun hämärä alkaa väistyä ja on ihanan viileä, mutta ei kylmä. Voi huoletta käyttää jo paksumpaa takkia, pipoa ja hanskoja. Ja syksyiset maisemat, punertavat lehdet ja kauniit auringonlaskut lähes joka ilta. Onko mitään parempaa?

2. Mulla on melko täydet viikot ja vapaa-aikaa mulla on tällä hetkellä todella vähän. Mun pelastuksena on ollut päikkärit! Ihan vaan sellaiset powernapit 10-30 minuuttia, riippuen kuinka kiire päivä on.

3. Kotitöiden jakaminen toisen kanssa on helpottanut arkea huomattavasti. Ihana palata kotiin, että toinen on pedannut sängyn aamulla ilman nalkuttamista. Tai mikä parasta, kun edellisen päivän ruokia jää seuraavalle päivälle ruuaksi. Olen myös nauttinut kuumasta kaakaosta ja puhtaiden lakanoiden tuoksusta.
4. Uudet ihanat löydöt nettikaupoista ♥ Lupaan heti tehdä niistä postauksen kunhan viimeinenkin paketti saapuu kotiin ja tuotteet ovat sopivia. Vihdoin kaikki pakolliset hankinnat ovat lähes hankittu.. kunnes niitä varmasti tulee lisää talven saapuessa..

5. Kun kaikki on vaan niin hyvin! Ihana nauttia syksystä ja menosta sekä meiningistä.. Ei valittamista ja tänään on ollut niiiin ihanaa, kun satoi pitkästä aikaa :-)
Mitkä asiat saavat teidät hyvälle mielelle? 

4 kommenttia

  1. Ihana postaus! Näistä tulee hyvälle tuulelle! Mut tekee iloiseksi auringonpaiste näiden sadepäivien keskellä ja just nää ihanan värikkäät puut ja lehdet! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja ihania positiivisia ♥ Päikkärit on kyllä ihan parhaita syksyllä ja viileämmillä ilmoilla :)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.