IDEA: Kesän kukkia

Kukat on kesässä yksi ehdottomasti paras asia, koska ne saa mielen hyväksi ja tietysti ne muuttavat luonnon ja laitetut pihat erittäin kauniiksi. Nyt mä ajattelin tänään jakaa teille pienen kesävinkkitekemisen. Mun mielestä mun kotikotona isällä on niin kaunis takapiha kesäisin, kun kaikki kukat kukkii vuorotellen ja oon niin surullinen, että en oo tänä vuonna nähnyt niiden loistoa ja ehtinyt napsimaan kuvia. Mun mielestä taloa, kun katsoo ulkoapäin niin piha antaa jo suuren ensivaikutelman ja ajatuksen, millaista tulee olemaan sisällä. Ja hei onhan kukat vaan naisten mielestä niin kauniita ja eteenkin nuo pionit on omaa rakkautta ♥ Eikä sovi unohtaa ihan luonnonkukkia, kuten päivänkakkaroita, horsmia ja lupiineja! 

Joten annankin kaikille kivan kesävinkin: Menkää ja kerätkää luonnonkukista kaunis ja omantyylisenne kukkakimppu ilahduttamaan ihania kesäpäiviä, mäkin aion tehdä näin, mutta vasta vapaapäivänä ♥ Näin päästätte sen saman pikkutytön tai pojan valloilleen, joka pienenä repi maasta aina kaikki kukat irti omaan pihaan ja joskus saatettiin käydä jopa naapurin pihassa repimässä kukkapenkistä ''vahingossa'' muutamat kukat. 

Ihanaa tiistaita kaikille!

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.