Aikuisten kaverikirja

Nimeni on: Emmi

Olen syntynyt vuonna: 1996, josta tuleekin jo tänä vuonna kuluneeksi 21 vuotta. Aika vaan juoksee eteenpäin näköjään hirmuisella vauhdilla. 

Lapsuuskotini langallinen numero: 02538.. Emmä kyllä enää muista numeroa, mutta muistan kyseisen vekottimen oikein hyvin. Tosin meille tais vaan soitella puhelinmyyjät siihen aikoinaan, harvemmin meitä ketään muu kaipaili.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: En tiedä onko mulla ollut mitään tiettyä haaveammattia pienenä, vaan oon aina mennyt vähän sen mukaan, että miltä tuntuu. Ainakin tarjoilija -leikeistä tykkäsin kovasti ja tykkäsin hoivata, joten muistaakseni lapsuuden kirjassa tästäkin on jotain mainintaa.

Mutta minusta tulikin: Haha! Eipä musta ole vielä mikään ammatiltaan tullut. Ylioppilaaksi olen ehtinyt ja nyt puksutetaan lähihoitajan tutkintoa valmiiksi. Tuskin se kuitenkaan siihen jää, vaan varmasti myöhemmin kouluttaudun lisää.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Hmm, olisin enemmän kavereiden kanssa, liikkuisin enemmän ja kirjottaisin blogiin ja valokuvaisin enemmän kuin tällä hetkellä. (multa oikeasti loppuu tunnit kesken)
Täydellinen puoliso: Ymmärtäväinen, rakastava, kuunteleva ja on paikalla silloin kuin on tarvetta ♥ Semmoinen kokonaisvaltainen ihanuus!

Harrastan nyt: Bloggaamista, valokuvaamista, ryhmäliikuntatunteja ja kavereiden kanssa juoruamista.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: Mä oon ihan suomipop-musiikin kuuntelija, ei sen enempää väliä artisteista. Tykkään kuitenkin kuunnella eniten varmaankin Sannia ja Vesalaa tällä hetkellä.

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Hmm.. Ei mun mielestä nyt teeveessä pyöri mitään noloa mistä pitäisin ja katsoisin. Mä katson kyllä varmasti niitä ihan hömppäohjelmiakin aina, kun on vaan tarpeaksi tylsää. 

Bravuurini keittiössä: Ilman reseptiä kokkaaminen ja maustaminen. Ruokana ehkä kanaruuat ovat eniten mun juttu. Myös lihapullista tulee aina hyviä ja herkullisia. Omasta mielestä olen kuitenkin hyvä kokkaamaan melkeimpä mitä vaan.
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Kun telkkarista sattuu tulemaan jotain ihan liian ihanaa, joko joku menee naimisiin tai puhuu ihanasti, joku menehtyy tai joku saa lapsen. Tai, jos satun näkemään ihania kuvia tai videoita. 

Lapsuuteni lempilelu: Jaa-a, tämä on kyllä melkoisen paha kysymys! Olispa äiti tai iskä auttamassa.. En mä keksi nyt yhtää mitään ihan lempparilelua. Hävettää jo nää mun emmä tiedä-vastaukset.

Salainen paheeni: Tykkään rapsutella toista puoliskoani selästä ja repiä siltä kaikki pikkunäppylät pois. Ällöä!! 

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Herkkujen naposteleminen silloin tällöin tai vähän useamminkin. Tuleepahan ainakin nautittua elämästä! 

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Elä päivä kerrallaan, juuri niinkuin itse haluat. Silloin pystyt antamaan itsestäsi kaiken ja tekemään omat asiasi juuri niinkuin sillä hetkellä on hyvä. On tärkeä nauttia ja olla onnellinen kaiken maailmanmenon keskellä.
Paljastuiko uusia faktoja musta? Linkatkaa ihmeessä, jos olette tällaisen tehneet ja jos ette niin tehkää niin pääsen tutustumaan teihinkin :-)

16 kommenttia

  1. Ihana postaus ja ihana sinä! Näit on kyl kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Saga!! ♥ Mun mielestä nää on myös kivoja!

      Poista
  2. Aivan ihanat kuvat :)
    Iteki tykkään enemmän tehä kanaruokia.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Paula! Kanaruuat on kyllä se juttu ainakin meidän taloudessa :-D

      Poista
  3. Ihana postaus ja oppi uusia asioita susta ♥ Ja ihan älyttömän kauniita kuvia! :)

    Hih, meilläki lankapuhelimen alku oli 02538 ja molempiin paheisiin pystyn samaistumaan :D Vaikkakin, nyt oon onnistunut pysymään yhdessä herkkupäivässä per vko :'D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anette, kiva kuulla! ♥

      Sääli ettei senkään kivikautisen vekottimen numeroa enää muista loppuun. Paheet on aina paheita.. ei niistä pääse eroon :D

      Poista
  4. Tää oli huippu ihana postaus! :)♥

    VastaaPoista
  5. Todella suloisia vastauksia sulla tässä ja aivan ihanine kuvineen:) viimeinen kohta on aina mielenkiintoisin tässä postauksessa ja sä olet valinnut siihen viisaat sanat! Juuri noin!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata! Hyvä, jos tästä tytöstä löytyy viisautta myös sinne ruudun toidelle puolelle välittämään :-)

      Poista
  6. Tuo hattu sopii sulle tosi hyvin!<3 Ihania faktoja myös. :)
    http://nataliealexandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Uusia juttuja paljastui kyllä, kiva postaus :-)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.