Lumenen Klassikko

 Mä ajattelin teille esitellä ja vinkata edullisista ihonhoitotuotteista, jotka muutama viikko sitten löysin. Tämä on Lumenen Klassikko- sarja. Mä yritän vieläkin kartoittaa itselleni hyvää ihonhoitorutiinia ja löytää niitä mun iholle sopivia ihonhoitotuotteita. Nyt siis kokeiluun on päässyt tämä joukkio. Lumenen Klassikko-sarja on luotu Suomen 100-vuoden kunniaksi ja näissä käytetään luonnollisia raaka-aineita. Näitä voi löytää perus isoista marketeista aivan muutaman euron hintaan, joten lompakossa ei ainakaan pahasti kolahda. Sarjaan kuuluu siis monipuolisesti kasvovoiteita, puhdistusgeeli, kasvovesi, silmänympärysvoide, käsivoiteita, suihkugeelejä ja vartalovoiteita. Eli jokaiselle varmasti löytyy jotain kokeiltavaa. Plussana on näiden mieto, mutta miellyttävä tuoksu. 
Mä ihan jopa tykkään näistä tuotteista ja ainakin kasvovettä tulen vielä hamstraamaan lisää. Se todella jättää puhtaan fiiliksen iholle ja poistaa viimeisetkin likarippeet iholta. Kasvovesi ei myöskään sisällä parabeeneja. Päivävoide on mielestäni kosteuttava, etenkin kun se on tarkoitettu kuivalle iholle, mutta tämä kaipaa vielä mukaansa sen yövoiteen. Voide kuivuu todella nopeasti ja imeytyy iholle. Päivävoide toimii myös hyvin ja näitä löytyi eri ihotyypeille. Puhdistusgeeli ainakin aluksi räjäytti mun ihon, mutta päivä päivältä iho on alkanut tuntumaan puhtaammalta ja konjac-sienen kanssa loistava yhdistelmä. Mä kyllä suosittelen kokeilemaan näitä, ei ainakaan siinä mitään menetä. Tosin en vieläkään tiedä, ovatko nämä niitä tuotteita, jotka sopivat parhaiten mun iholle ja hoitavat sitä. 
Oletteko te kokeilleet näitä tuotteita tai kiinnostaisko teitä kokeilla? :)

6 kommenttia

  1. Osaatko yhtään sanoa ovatko tuotteet hajusteettomia ja allergikon iholle sopivia? Mulla on niin herkkä iho ettei kaikki tuotteet sovi naamalle, mutta näitä houkuttaisi kokeilla! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nää ainakaan hajusteettomia oo, vähän semmonen parfyymimainen tuoksu :/ Hitsit, kun en osaa sanoa tarkemmin :-D

      Poista
  2. Nää vaikuttaa kyllä toimivilta! Mä on vaan niin rakastunut Lushin ihonhoitotuotteisiin, että vaikea vaihtaa ne pois haha :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lush on kyllä niin ihana, että ei niitä kaikkia voi kyllä vaihtaa pois, oot oikeessa :-D ♥

      Poista
  3. Mä oon itse tykännyt sikana lumenen kasvojenpuhdistus-vaahdosta ja joistain ripsareista ja perustuotteista, mutta nyt ihorasvat ja hoito on nyt siirtynyt Dermosilin puolelle.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenella on kyllä todella hyviä perustuotteita niin kosmetiikassa kuin ihonhoidossakin! Ei Dermonkaan tuotteet yhtään pöllömpiä ole :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.