VAALEA PÖRRÖTAKKI

Moikka kaikille, täällä blogin puolella on ollut vähän hiljasempaa kun työssäoppi on ollut käynnissä jo muutaman viikon ajan ja siitä olen päässyt nauttimaan täysillä. Kuitenkin reilun viikon päästä aloitellaan täällä joulukalenterin merkeissä toivon mukaan ja sieltä olisi tarkoitus paljastua todella monipuolisia postauksia. Kuitenkin halusin tulla tänään jakamaan teille näitä kuvia tältä päivää! Vitsit oon rakastunut tähän pörrötakkiin ja tää on kivan värinen, ei vaaleanpunainen eikä lilakaan vaan ehkä vaalea marjapuuro. Toinen suuri rakkaus on Ginan tikrupaita. Onko teillä tällä hetkellä jotain vaatekappaletta, mitä tekisi mieli käyttää joka päivä?
 Sweater & Jeans & Beanie Gina Tricot 
Shoes Citymarket 
Jacket New Yorker 
Bag Bershka

Mitä sulle kuuluu just tänään? <3

8 kommenttia

  1. Oi onpa ihana asu! Rakastuin ihan täysin tuon pipon ja takin yhdistelmään<3 Just tällä hetkellä mun tekisi mieli käyttää vain ja ainoastaan yhtä ihanaa hupparia joka on täydellisen pehmeä ja ihanan rento heh :D

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Elli <3 Mä tykkään myös tosta kombosta todella paljon! Hei ei yhtään huono idea käyttää hupparia :)

      Poista
  2. Ihana takki! Ja sopii tosi hyvin sulle. Mä oon kuolannut kaikkia ton tyylisiä takkeja kaupoissa, mut en oo ainakaan toistaiseksi raaskinut ostaa :D Ehkä kohta...

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Linda ♥ Hei antaa mennä vaan, eteenkin jos mielessä pyörii! :)

      Poista
  3. Eeeikä miten hellyyttävä takki! Mäkin niin tarvisin jonkun oman pörrötakin :D

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.