Edullista lempparikosmetiikkaa

Tänään mä aion kertoa mun lempparikosmetiikasta ja vielä edullisesta sellaisesta. Mulla on todella kuiva iho päästä varpaisiin ja se kuoriutuu eteenkin näin talvisin koko ajan, joten tärkeää on, että on hyviä ihonhoitotuotteita kosteuttamassa ja kuorimassa. Myös meikkien suhteen tykkäisin löytää edullista ja kestävää tavaraa läpi vuoden vielä enemmän, mutta pikku hiljaa sieltäkin niitä edullista suosikkeja alkaa löytymään. Nämä tuotteet olen todennut hyväksi sekä kaikkien tuotteiden yksittäinen hinta pyörii siinä vitosten korvilla korkeintaan. Mennään siis tutustumaan näihin vielä vähän enemmän ♥

Organic shopin- tuotteisiin mä tutustuin syksyllä ensimmäistä kertaa ja siitä lähtien nämä ihanuudet on kyllä ollut mun vakiotuotteita viikottaisessa ihon hemmottelussa. Eteenkin kuorintoihin oon tykästynyt todella paljon, koska ne ovat todella kuorivia, tahmeita ja herkullisen tuoksuisia. Eikä moussekaan ole yhtään huono, kosteuttaa ja tuoksuu ihanan vaniljaiselta.
Jos puhutaan kasvojen ihonhoidosta niin siihen oon kyllä löytänyt älyttömän hyvät tuotteet äärettömän edullisella, ei edes haittaa kaupasta hakea lisää. Lumene on uudistanut ja parantanut brändikuvaansa viimeisen vuoden aikana todella paljon ja jokaiseen hintaluokkaan löytyy hyvät ihonhoitotuotteet. Jos ei tarvitse kasvoille mitään ihmeellisyyksiä, vaan perusputsarin ja hyvän kosteutuksen suosittelen näitä. Konjac-sienen kanssa geeli on älyttömän hyvä ja kasvovedellä meikin jämät vielä nenänpielistä pois. Nää ei myöskään tuoksu liikaa, joten tykkään.
Tässä vielä hoitava päivävoide ja uudistava yövoide, jotka hoitavat hommansa hyvin. Ei ihonhoidonkaan tarvitse olla mitään ydinfysiikkaa ja kemiaa. Perustuotteilla, kun puhdistaa ja kosteuttaa saa hyvän lopputuloksen. Klassikko- sarjalla on myös silmänympärysvoidetta, käsivoidetta ja saippuaa myynnissä. Käsivoidettakin kotoa löytyy ja on ihanan kosteuttava sekin.
 Meikeistä en ole ihan kauhean paljoa löytänyt täyskymppi- yksilöitä halvalla, mutta näihin L.A. Girl- peitevoiteisiin oon tykästynyt. Peittää kivasti ja pysyy hyvin iholla. Ainoa huono puoli on, että kivijalkaliikkeistä näitä ei ilmeisesti ole saatavilla eli pitää tilata netistä ja näistäkin melkein aina omat sävyt on loppu. Kertoo ehkä näiden hyvyydestä tai halpuudesta. Mun kasvojen ihon virheet peitän joka aamu näillä ennen meikkivoidetta. Kannattaa kokeilla!

Mitä halpoja hyviä yksilöitä te ootte löytäneet omaan käyttöönne? Vinkatkaa ihmeessä ♥

8 kommenttia

  1. Munkin iho on talvella todella kuiva, täytyykin testata noita organic shopin tuotteita! Ihanan keväisiä kuvia <3

    ♥ JennyJanette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania ihon hemmotteluun ja tietysti kosteuttamiseen <3

      Poista
  2. Mä kärsin myös todella kuivasta ihosta! Varsinkin tällä hetkellä kynsinauhat on niin huonossa jamassa 😞

    Oon vuosia käyttänyt tokmannilta löytyvää kehäkukkavoide nimistä rasvaa, purkki maksaa 2-3€ ja on parasta rasvaa mitä tiedän 👌🏼

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toivottavasti kevät tulsi pian ja alkaisi vähän helpottamaan! Tmmöset halpis-löydöt on kyllä niin parhaita <3

      Poista
  3. Nuo Organic Shopin tuotteet vaikuttaa kiinnostavilta, täytyy testata! :)

    http://www.kristiinalaakso.fi/

    VastaaPoista
  4. Organic Shopin tuotteet ovat huippuja edullisesta hinnasta huolimatta! Olen käyttänyt paljon niiden kosteusvoiteita sekä hiusmaskeja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Itseäni harmittaa, että ne mutaversiot ei sovi mulle yhtään, vaan oon saanut parista tuotteesta allergisen reaktion :-(

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.