Muutto Nouwille

Moikka! Tänään mä tulin ilmottamaan teille muuttouutisia, sillä mun blogi siirtyy nyt Nouwille. Mä oon kaivannut ehkä uusia haasteita ja tuulia ja oon ollut koko ajan tyytymätön ulkoasuun täällä. Muutenkin oon kuullut todella paljon hyvää tästä portaalista, joten nyt on aika vaan kokeilla jotain uutta. Mä yritän saada teidät ohjattua täältä sivulta sinne suoraan lähipäivinä! ♥ Käykää kuitenkin lisäämässä linkki Bloggerin lukulistalle tai käyttäkää Nouwin helppoa sovellusta/nettisivuja mun seuraamiseen! Nähdään Nouwin puolella :)
Eli mut löytää osoitteesta https://nouw.com/emmikristiinan

2 kommenttia

  1. Eikä! Tosi hienoa, et otat uuden askeleen bloggailussa! ❤️ Mä oon kans miettinyt pitäisikö vaihtaa nouwin puolelle, kun kaikki tuntuvat sitä kehuvan 🙊 Toisaalta en tiedä sopisiko perheblogi sinne, joten oon jättänyt vain muuton ajatuksen tasolle 😂

    VastaaPoista
  2. Hei kivaa! Myös mun blogi siirtyi tänään Nouwiin, tykkään paikasta jo nyt tosi paljon.

    https://nouw.com/suviannika

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.