Something royal blue

Heippa kaikille ihanille lukijoille! Mulle kuuluu erittäin hyvää, mutta kauhee väsymys puskee koko ajan päälle. Onneks kuiteskin ihanat ystävät ja poikaystävä auttaa jaksamaan joka päivä. Luin jostakin, että aurinko olisi paistanut kuukauden aikana vain 54minuuttia! Ja kieltämättä siltä tuntuukin.. Otsikko viittaa mun ihanaan ja upeimpaan vanhojentanssimekkoon, joka on yhdellä tytöllä kerran ollut käytössä, mutta sopi mulle ja tunsin itseni prinsessaksi. Pienen palan siitä ehkä huomasittekin jo kuvissa. Loput säästän vasta helmikuulle, mekko maksoi vaan 100e aivan käsittämätöntä. Oon käynyt myös vähän shoppailemassa, tuutte varmaan näkee niitä asukuvissa. Kahdessa vikassa näätte mun pitsibleiserin Vero Modasta ja topin myöskin Vero Modasta. Hintaa molemmilla oli vain 5e! Huikeet alet. Nyt meen katsomaan telkkaria ja rauhottumaan poikaystävän kanssa, hauskaa illan jatkoa!


- Emmi

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.