DAY 15 - Addiction


Pretty much.
Tää postaus on taas päivän myöhässä, koska en keksi yhtään mitä voisin tähän laittaan. Nyt istun koulun koneella ja mietin, että mistä mä kirjotan tai mistä mä teen tähän kuvia? Ei mulla vaan aina tuu näistä aiheista mitään mieleen. Mitä mä himoitsen ja mitä mä haluan? Oonko mä johonkin riippuvainen?

No ensinnäkin oon kieltämättä välillä vähän riippuvainen Erikistä, mutta vaan koska se on ihana. Aluks mä en meinannu päästää sitä mihinkään, mutta nyt se saa kyllä ihan vapaasti mennä jos haluaa. Myös tää armeija-aika on parantanut meidän suhdetta ihan hirveesti,  me ainakin luotetaan toisiimme paljon enemmän kuin ennen. Ja kohta tämäkin inttileskeys on ohi :D

Sitten oonhan mä myös addiktoitunut syksyisin kaikkiin paksuihin neuleisiin ja kaakaoon. Toisaalta himoitsen myös irtokarkkeja ja jos niitä haluan niin niitä on pakko hakea. Loppuenlopuksi ihminenhän on riippuvainen ihan sikana monesta asiasta. Joten en tiedä miks tää oli näin vaikeeta, mutta kuvaa oli vaikeaa keksiä, joten nappasin jonkun vaan www.weheartit.comista

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.