DAY 16 - Phone

 photo cdd484bb-9e55-4e65-aaa9-e086f3ce7f2d_zpsf8325500.jpg
Päivä 16 ja aiheena puhelin. Kuten kuvasta näätte mun puhelin on ihan romu kaks vuotta vanha Sony Xperia Tipo, joka vaan lagailee ja sovellukset ei suurin piirtein toimi ja kuvat ei mahdu kansioihin! Onneksi kai joulupukki tuo uuden puhelimen, joten oisko teillä heittää mulle jotain hyvää puhelinehdotusta? Enkä ota muuten sitten Iphone:a, ihan vaan sen takia, että se lasinäyttö ois rikki alle tunnissa. Saa tulla laskemaan, että montako kertaa päivässä tiputan mun kännykän.

Toisaalta ois rentouttavaa olla ilman puhelinta, koska kaikki mukaan lukien itseni, on aina kännykkä kädessä. Jopa kavereiden kanssa kahvilla ollessa, tekstataan toisille, vaikka vastapäätä istuu sosiaalinen ihminen. Oon niin onnellinen, että oman lapsuuteni sain olla ilman minkäänlaisia tabletteja tai kännyköitä.

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.