Juttuja vaan..

Moikka kaikille pitkästä aikaa näin ''kunnon'' tekstin muodossa. En jaksa kyllä taaskaan pahoitella mun bloggamattomuutta, mutta on ollut paljon hommia viime aikoina eli koittakaa kestää! Mulle kuuluu ihan hyvää, koeviikko menossa ja ensi viikolla pitäis mennä saliin kirjottamaan äidinkielen tekstitaitoja. Mulla on suurin ongelma, että mun tekstitaitojen vastaukset heittelee tosi paljon, joten saa nyt nähdä.

Mun penkkaripuku tuli viime viikolla ja oon tyytyväinen siihen! Penkkareista ym. tulee varmasti sitten ensi kuun puolella postausta, muutenkin meille abeille tai puoliabeille on paljon ohjelmaa luvassa :) Nyt koulussa on menossa koeviikko ja onneks näyttää hyvältä, että ens joulukuussa mullakin on sitten se lakki päässä! 

No muuten on mennyt ihan tosi hyvin ja aika kuluu kauheeta vauhtia :D Paitsi eilen alkoi tulla vähän takapakkia ja flunssa kaato mut sänkyyn. No tänään se sitten nousi 38asteen kuumeeksi! No oon levännyt ja nukkunut koko päivän, joten toivotaan että tää tästä. Hei mitä teille kuuluu? :D Ois ihan mahtava kuulla :)



1. Uusia sormuksia GT:ltä! 1,5e
2. Maailman parhaita ja kosteuttavia kosteusliinoja! Suosittelen :) n. 4e
3. Ihanin statement-koru GT 1,5e

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.