What I got for christmas 2014? Part one

Moikka kaikille jälleen! :)
Nyt luvassa se mun lupaama joululahjojen esittely -postaus! Ihanaa saada hyödyllisiä juttuja ja ilolla teille näyttelen nyt näitä muutamassa osassa, koska oon ehtinyt jo viemään tavaroita vähän minne sattuu... Ois pitänyt hoitaa tää vaan seuraavana päivänä jo :D
Sain onneksi uuden puhelimen, vanha kun veteli ihan viimeisiään. Samsung Galaxy S4 4G paljastui siis paketista ja oli tosi mieluisa lahja :) Nyt mulle on tulossa Ebaysta kasa kuoria tohon, ennen kun ehdin rikkomaan tänkin :D
 Kauan odotettu TED BAKERIN London -toalettilaukku, mikä on vallottanut mun sydämen jo ajat sitten :D Mutta nyt sainkin tämän ihanuuden itelleni <3
 Hiustuotteet aina niin tarpeellisia ja ihania! Sain näiden lisäksi ton Playboy -hajuveden ja yhden parturi-kampaamoista saatavan shampoon, mikä ei nyt valitettavasti tähän kuvaan päässyt..
Sain tälläset tismalleen samanlaiset kynsilakkapaketit mummulta ja äidiltä :D Mutta koska oon aina lakkaamassa mun kynsiä, niin en valita! Ja nää on aivan ihanan sävyisiä :)

Mitä te saitte joululahjaksi? Oisitteko halunnut jotain samaa kun mä? Jäikö joku puuttumaan? Kertokaa mulle ja linkkailkaa mahdollisia omia postauksia joululahjoista tonne kommenttiboksiin. 

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.