What I got for christmas 2014? Part two

Nyt luvassa joululahjat osa kaks ja viiminen tulee kunhan pääsen isän luo kuvailemaan lahjat, eli viimeistään sunnuntaina esittelyssä loput :) No mutta mennäänpä heti asiaan ja jätetään jaarittelut sikseen :D
 Mun kauan toivoma ja vinkuma kameranjalka, ilmeisesti Erikillä meni hermot ja se päätti sitten hakea tän mulle ja helpottaa mun bloggaamista ;)
 Ihana, lämmin, pärjää ulkona pakkasellakin! Tää karvatakki on niiiiin ihana ja voisin pitää tätä vaikka joka päivä :D Ps. Näitä voi löytyä vielä GT:n aleista ;)
 Ihana ohut sifonkinen ''jakku'' <3
 Ei ole vuotta jolloin paketista ei tuu lasilintua tai pöllöä.. Mut tää oli aika söpö ja sopii tällä hetkellä mun äidillä olevaan huoneen väritykseen :)
Ilmeisesti pieni vinkki ja vittuilulahja pikkuveljeltä :D No tää tuli kyllä tarpeeseen, koska viime jouluna pyysin mutta en saanut, joten nyt oon päässyt kahvakuulailemaan ja liikkumaan tän kanssa :)


Mikä oli näistä teidän lemppari?

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.