AUGUST

Tänään mä ajattelin tuoda taas mun puhelinkuvia esille, mitä onkin tarttunut luuriin ihan kivasti! :-) Omasta mielestä kännykällä tulee otettua enemmän kuvia, kun se on aina mukana.. Mutta tässä kuukauden kuulumiset puhelimen välityksellä.
 1.2. Kallon lähettyviltä otettua maisemaa :-) 3. Nami!! Siis nyt oikeesti löysin k-kaupasta hyvän salaattibaarin, eikä ollut enää yhtään pahaa! 4. Kallossa ihailemassa ja nauttimassa auringosta.
 5. Töihin hyvää ja freshiä evästä. 6. Yövuorosta taas liian pirteänä kotiin, onko jollain muulla vaikeuksia saada yövuoron jälkeen kunnolla unta? :D 7. Joku kaunis kouluaamu. 8. Koulusta kotiin bussilla kaupan kautta namnam ♥
 9. Sähläri-Emmi hommasi myös palovamman tässä muutama viikko sitten :) 10. Erik vei mut kahville, ollaan nähty niin vähän kun kaikki koulut ja työvuorot menneet ihan päinvastoin viime viikkoina. 11. Iskä paisto meille grillipitsaa ja mä laitoin täytteet ja väsäsin pohjat ihan itse! 12. Peiliselfiee after work!
 13. Mun uus lemppariprotskupatukka, Fastn päärynä-vanilja ♥ 13. Herkkuja kaupasta. 14. Taas Yyterissä ihailemassa! 15. Väsynyt mutta onnellinen!
16. 17. 18. 19. Vietettiin tytyjen kaa yhden ''läksiäisiä'' kahvittelemalla ja käymällä Yyterissä ja juoruamalla. Yksi lähti matkailemaan Englantiin ja toivottavasti mekin päästään sinne asti vielä tänä syksynä :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.