MITÄS MULLE?

Hiukan on ollut hiljaista täällä blogin puolella ja pahoittelut siitä. Mulla on ollut vaan käsittämättömän kiireisiä päiviä ja kotona oon vaan käynyt nukkumassa. Koulu, yo-kirjotuksiin luku, työt ja oma sosiaalinen elämä on vienyt kaiken ajan. Tunnen kauhia tuskia siitä, että en ole tänne juurikaan raapustellut. No yritän kuitenkin pitää tätä edes joskus elossa. 

Oon nähnyt vähän kavereita ja yksi lähtee maailmalle, joten syksyllä meikäkin on mahdollisesti tekemässä reissua yhteen tosi kivaan kaupunkiin! Matkan toteutuessa palataan myös täällä blogin puolella varmasti asiaan. Oon myös lukenut ja tehnyt paljon koulujuttuja, mutta koittanut myös rentoutua Erikin kanssa, jos en ole ollut töissä. Miten teillä on lähtenyt arki rullaamaan, ootteko palannut jo kouluihin ja töihin? :) Tsemppiä arkeen kaikille ♥

Palaillaan mahdollisimman pian ♥

2 kommenttia

  1. mitä tossa banaanilautasel on? näyttää niin hyvält et haluaisin syödä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan maustamatonta jugurttia, mihin on soseutettu mustikoita ja vadelmia :) namnam oli hyvää :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.