Autumn vibes

gt syksy


gt syksy2


1. Kangaskassi, mihin on tuotu sporttista vibaa, mä niin tykkään.
2.  Eipähän ainakaan pää jäädy syksyllä, kun ostaa tälläisiä  ihania pipoja.
3. Mollyn Highwaist housut on ihan mielettömän jees. Lempparihousut tällä hetkellä. Ihanan syksyinen värikin!
4. Neuleet, mä jo niin kaipaan päiviä, kun saa vaan kerrostautua paksuihin neuleisiin ♥
5. Mä oon ainakin ihan koukussa tälläsiin huiveihin! Onneksi kaapista löytyy jo muutama valmiiksi, mutta tummansävyinen on pakko vielä ostaa.
6. Pitkät paksut neuletakit ♥
7. Polvileikkaukset housuissa on mun mielestä IN.
8. Sporttinen toppi ja ihanan harmaanmeleerattu!
9. Must have!!! Pakko saada tällänen iso lierihattu, sopi mulle tai ei :D
10. Uus laukku on kyllä kanssa ostoslistalla ja musta nahkainen ois aika kätevä!

Kaipaatteko te jotain vastaavaa vaatekaapin sisältöihin? :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.