NYX

Ei vitsit tänään koitti se päivä, kun vihdoin myös Porin Sokokselle tulivat ihanat Nyxin -tuotteet myyntiin. Mä hain sieltä pari juttua heti testiin ja ajattelin nopeasti vilauttaa ne myös täällä blogin puolella. Oon kuullut itse ainakin miljoonasti näistä kosmetiikkatuotteista hyvää, joten miksi en itsekin hommaisi niitä kotiin? Eikä näissä nyt ollut mitään kaameeta lisähintaa, niinkuin Suomeen tulevilla tuotteilla tuppaa olemaan..
Contour kit 26,50€
Sävyt: Milan, Amsterdam & Antwerp 8,50€/kpl

Varjostus- ja korostuspaletista oon kuullut erittäin paljon positiivista. Tämän pitäisi olla toimiva pakkaus ja pitäisi sopia just tällaiselle vaaleaihoselle.. Eteenkin, koska varjostussävyt eivät ole mitään todella tummia ja voimakkaita.  Pigmenttiä kuitenkin vaikutti nopean kokeilun jälkeen tulevan sopivasti kaikista sävyistä! Varmaan kirjoittelen oikein kunnon arvostelut tästä, kunhan olen päässyt muutamia päiviä kokeilemaan. Soft matte lip creamit olivat tänä aamuna rakkautta ensisilmäyksellä ja tulen varmaan ostamaan ajan kanssa kaikki sävyt!  Ihanan pehmeä koostumus, runsasti pigmenttiä, kuivuu hyvin huulille, mutta ei jää tahmeaksi ja vaikuttaa kestävän myös syömisen ajan. Ihania tuotteita, ai että mä olen fiiliksissä!

Mitä mieltä te olette Nyxin tuotteista ja mitä mun pitäisi ehdottomasti mennä ostamaan? Kertokaa teidän lempparituotteet välittömästi mulle! Nyt erittäin hyvää viikonloppua teille kaikille ihanille ♥

10 kommenttia

  1. Oii miten kivoja juttuja oot ostanut! :) Etenki noi Soft matte lip creamin sävyt on ihanan värisiä <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! Niin on aivan superihania juttuja ja nuo huulijutut on muutenkin todella hyviä :)

      Poista
  2. Tässä alkaa itseäkin kutkuttamaan nuo NYXin tuotteet kun niitä kehutaan (ilmeisesti syystäkin) niin mahdottoman paljon :D Tosi ihanan sävyisiä nuo lip creamet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti suosittelen! Kiitos paljon Henna :-)

      Poista
  3. Aah, mun on kyllä pian ihan pakko saada NYXin tuotteita, varsinkin noi matte lip creamit on kyllä pakko hankkia muutamassa sävyssä :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.com.es

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milla kannattaa ehdottomasti! Mulla jäi vielä useampi sävy noista kauppaan :D

      Poista
  4. Voi että on ihanan värisiä nuo lip creamit! Voisi itsekin pistää hankintalistalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat tosi ihania, ja suosittelen! Ihana koostumuus ja tosi pigmenttisiä :)

      Poista
  5. Oi noi lipcreamit on pakko saada omaan huulimeikki kokoelmaan! :)

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuresti suosittelen! :) Ihanan pigmenttisiä ja koostumus ihan mahtava!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.