Unelmien asu 3 - Kevättä kohti

Spring is coming
Mikä parempaa kuin yhdistää siistiä tyttömäistä tyyliä ja korostaa sitä hieman sporttisimmilla jutuilla? Itse olen kovasti mieltynyt tällaiseen tyyliin näin kevään koittaessa ja itsellekin on tullut osteltua hieman normaalia enemmän sporttisia juttuja.  Kevään tullessa ja ilmojen lämmetessä on hyvä kiinnittää huomiota farkkuhaalareihin! Mä itse yhä syvästi haaveilen niistä, koska ne on vaan niin kätevät ja kivat.. Niihin voisi yhdistää t-paidan, pitkähihaisen raitapaidan tai topin, ihan ilmojen mukaan. Sporttisuutta asuun kuin asuun saa perinteisellä ja kunnon jumppakassilla, sekä tennareilla! Converset sopivat esimerkiksi todella moneen asuun ainakin omasta mielestä. Mulla on joku järkyttävä fetissi tunkea tuollainen hattu, joka kollaasiin, mutta ne on vaan niin kivoja, että ei voi olla kyllä laittamattakaan. Tuohan se eräänlaisen särmän ja kehyksen kasvoille ja saahan hatulla pelastettua huonon hiuspäivänkin. Tällaisiin juttuihin ja kokonaisuuksiin saa hyvin väriä raikkailla kynsilakoilla ja tummilla huulilla. 
Muistakaa olla rohkeita keväisessä pukeutumisessa ja pukeutukaa juuri kuin itse haluatte! Mä ainakin toivon näkeväni rohkeita asukokonaisuuksia keväisillä kaduilla :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.