Olen hyvä ja kaunis

Tänään on hyvä aloittaa loistava ja energinen viikko myös blogin puolella. Maanantai on monelle raskas ja monet kokevat sen vaikeaksi. Ajattelin tarttua erääseen haasteeseen, jossa puhutaan omista hyvistä puolista, omista hyvistä piirteistä ulkonäössä ja omista vahvuuksista. Monesti tuntuu, että ihmiset keskittyvät vain omiin huonoihin puoliinsa. Tärkeää olisi myös ajatella niitä hyviä puolia itsessään, koska itsevarmuus on tärkeää.  Ja ei, se ei ole itserakasta olla tyytyväinen itseensä. Ihana Kiia haastoi minut tekemään tämän postauksen ja menkää ihmeessä katsomaan myös hänen oma postauksensa tästä aiheesta!
1. Mun hiukset
- Mulle on suotu paksut, pitkät, ihanat, hyvin kasvavat ja paljon kestävät hiukset! Näille voi tehdä oikeastaan mitä vain ja hiukset pysyvät aina hyvässä kunnossa, lukuunottamatta pieniä kaksihaaraisia latvoissa. Näille saisi tehtyä vaikka ja mitä, jos vain viitsisi  laittaa. Nyt mun hiukset on kuparin ja oranssin väriset latvoista, eli aika piristävät ♥

2. Hymy
- Tykkään hymyillä paljon ja olen oppinut hymyilemään myös hammashymyllä, vaikka mun hampaat eivät ole suorat. Hymy tekee paljon ilmeelle ja saa muutkin ihmiset hymyilemään ja paljon paremmalle mielelle. Muistakaa rakkaat hymyillä ja paljon!

3. Silmät
- Yksi ehdoton lempijuttu koko kehossani ovat silmäni. Eri valoissa ne näyttävät aina vähän erivärisiltä, josta tykkään kovasti. Oikeasti silmäni ovat eniten vihertävänharmaat, mutta silti niin kivanväriset. Pidän myös silmieni koosta kovasti ja tuntuu, että kun itse hymyilen niin myös silmistäni hehkuu onnellisuus.

4. Olen kokonaisuudessa tyytyväinen omaan ulkonäkööni
- Vaikka löydän itsestäni myös kohtia, joita haluaisin muuttaa tai parantaa, niin olen kokonaisuudessa todella tyytyväinen itseeni ja pidän siitä nuoresta naisesta, jonka nään katsoessani peiliin. Minä olen minä, enkä edes haluaisi olla kukaan muu.

5. Olen ystävällinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen
- Mun mielestä tää on taito, jota pitää arvostaa. Vaikka en kaikista ihmisistä välttämättä pidä, niin pystyn tulemaan toimeen heidän kanssaan ja olemaan heille ystävällinen. Väitän, että mukavuudella pääsee elämässä pitkälle ja sillä jaksaa itsekin paremmin.

6. Ruuanlaitto
- Olen hyvä tekemään ruokaa ja meillä olenkin ruuanlaittovastaava kotona. Muistan paljon reseptejä ja osaan yhdistellä hyviä makuja keskenään. Aina maistuu omatekemät ruuat ja tekevät hyvin kauppansa näköjään muillekin.

7. Osaan nauttia hetkistä
- Ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu, joten on tärkeää elää hetkessä ja nauttia jokaisesta hetkestä. Onneksi olen elämästä nautiskelija ja rakastan elämääni. On tärkeä arvostaa omaa ja muiden elämää ja tehdä asioita, joista itse pitää.

Haastan myös teidät siellä ruudun toisella puolella miettimään omia hyviä puolianne ja vahvuuksiani! Kirjoittakaa blogiinne ja jakakaa parhaita asioita itsestänne somessa ♥ Ihanaa ja aurinkoista viikkoa teille jokaiselle upealle naiselle tai miehelle siellä ruudun toisella puolen!

12 kommenttia

  1. Ihana postaus Emmi !! ♥ Todellakin, oot kaunis, sulla on ihana hymy ja onnea hehkuvat silmät!! Ja ihanat hiukset :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi että, ihanan positiivinen postaus! :) Oot kyllä kaunis ja varsinkin sun silmät on mielettömän kivat! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana postaus Emmi ♥ Tän mäkin voisin kyllä toteuttaa mun blogin puolelle :)

    VastaaPoista
  4. Ihana Emmi ja ihana postaus! Just tällaista positiivisuutta lisää, kyllä välillä saa ja pitääkin kunnioittaa itseään. Sulla on tosiaan ihana hymy ja ihanat hiukset! <3

    VastaaPoista
  5. Positiiviset postaukset on niin kivaa luettavaa! Ihana postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! Ihana saada vielä positiivista palautettakin :)

      Poista
  6. Mulla tuli kamalan hyvä mieli (: ihanasti osaat kirjoittaa itsestäs positiivisesti, se on välillä aika vaikeeta ja kaikki ei sitä opi opettelemallakaan. Pidä kiinni tälläsestä ajattelusta ihan joka päivä!

    Otan haasteen vastaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että otat haasteen vastaan! Nimenomaan, itsestään positiivisia asioita löytää aivan liian harvoin, mutta aina on hyvä ajatella edes yksi hyvä asia itsessään päivässä :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.