Helpot joulukortit

Mun joulukalenteri lässähti ennen kuin ehti edes kunnolla alkaa. Mä olin suunnitellut sen huonosti ja hätäisesti, sekä keskellä pimeyttä työpäivien jälkeen ei ollut mitään mielenkiintoa kuvata tai ruveta avaamaan tietokonetta. Pitäisi muutenkin varmaan tehdä pitkästä aikaa kuulumispostaus, mutta olkoon sen vuoro myöhemmin. Nyt kuitenkin halusin tulla jakamaan mun pikaisen joulukorttipajan tulokset. Vilinää ja vilskettä on riittänyt, mutta sain tehtyä simppelit ja kivannäköiset kortit, jotka lähtivät ajoissa matkaan ja osa onkin jo ainakin päässyt perille saakka. 
Mun mielestä joulukortit ovat kiva pieni ele muistaa tuttuja, läheisiä ja kavereita ja tavallaan kiittää vuodesta. Tänä vuonna joulukorteissa mentiin kyllä matalimman riman alta ikinä, mutta näistä tuli tosi kivoja, kun sisään kirjoitteli kultaisella tussilla hyvän joulun toivotukset. Käytin korttipohjina myös viininpunaisia ja jouluisen punaisia korttipohjia. Kaikki tarvikkeet on hommattu reilulla kymmenellä eurolla Suomalaisesta kirjakaupasta. Ps. Mysteeriarvonnan voittaja julkaistaan huomenna ;-)
Teitkö ja lähetitkö sä tänä vuonna joulukortit?

4 kommenttia

  1. Onpa hauskat kortit! Mä napsein vauvasta kuvat, muokkasin, teetätin ifolorilla ja liimailin korttipohjiin kiinni. Eipä paha homma siinäkään 😂

    VastaaPoista
  2. Mä en oo askarrellut moneen vuoteen, mutta kortteja tulee silti aina lähetettyä! :) Mun on ensi vuonna askarreltava itse kortit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti vaan puuhailemaan, mukavaa tekemistä iltaselle! :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.