Luukku 1 - HELPPO DIY JOULUKALENTERI KOTIIN

Joulukalenteri on täällä ja ensimmäinen luukku julkaistaan aivan viime tipassa näköjään. Mä halusin tehdä mun toiselle puoliskolle kalenterin itse, joten marssin Tigeriin ostamaan näitä euron eväspusseja, pyykkipoikia ja tarroja. Mä piilotin luukkuihin euron arpoja, joulusuklaata, karkkia, lahjakortin ja muuta pientä sälää. Tää on todella helppo tehdä, ostaa vain yllätykset ja pussittaa ja laittaa pyykkipojan kiinni, jotta tietää missä luukussa mennään. Toimii lapselle ja aikuiselle ihan yhtä lailla. 
Meillä ei oikein ollut säilytystilaa koko kalenterille, joten piti se jakaa neljään osaan ja laittaa lipastoon kiinni sinitarralla. Lisäilen aina uuden luukun, kun päivän luukku on otettu ja avattu. Mä olisin halunnut panostaa tähän enemmän ja saada jotenkin hienosti tän jouluisella nauhalla ripustettua seinään, mutta aika tuli vastaan. Tai voisihan sen paikkaa vieläkin vaihtaa, jos haluaisi. Kuitenkin mun mielestä on kiva yllättää toinen näin joulun alla ja olisi sitä itsekin kiva saada pieniä yllätyksiä joka aamu. 
 Teitkö sä joulukalenteria tänä vuonna itse? Tai millainen joulukalenteri sulla on? <3

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.