Fall inspiration

Tänään tuli vaan kauhea himo päästä tekemään Polyvoreen tällaisia kollaaseja! Tietysti yritin tehdä syksyisiä vaatekollaaseja ja tietysti kaikki vaatteet näistä sopisi omaankin vaatekaappiin. Mun vaatekaappi huutais niin paljon uusia vaatteita ja asusteita. Ehkä pitää kohta lähteä käymään kaupoilla, jos löytäis jotain uutta! 
FALLINSPI3

Nää oli New Lookin tuotteita ja eteenkin nuo kengät olisivat aivan täydelliset syksyksi. Löysä t-paita ja kireät farkutkin on niin bueno yhdistelmä omasta mielestä, etten nää kokonaisuudessa mitää vikaa. Bleiseri toisi asiallisuutta ja juhlallisuutta asuun.
FALLINSPI2
Nää tuotteet löyty H&M-puolelta. Ai, että tollanen poncho ois ihana lämmittämään iltoja ja tuomaan särmää asuihin.
FALLINSPI1
Tää kollaasi on tehty Ginan jutuista. Pitkät neuleet ja lierihatut on kyllä vallanut tän tytön sydämen. Mä niin meen ostamaan tollasen hattusen piristämään asuja. Ähhh on se syksypukeutuminen vaan niin kivaaa!

4 kommenttia

  1. Ompas kivoja asuja! Varsinkin ton ekan mä voisin kuvitella itseni päälle.♥ Ja oon kans himoinnu tollasta hattua, mutta en tiiä sopisko toi mulle.. :(

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ muakin pelottaa että sopiiko toi hattu tosiaan mulle :D

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.