Mun uutuudet

 1. Mun kaikki ripsarit oli a) loppu b) kuivuneet, joten oli pakko jo ostaa uutta tilalle. Tänkin bongasin Mammuttimarkkinoilta lähes puoleen hintaan. Tosin ois voinut tehä ripset tuuheemmaksi, pituutta kuitenkin antaa kivasti. Kuitenkin sävynä extra black ja kerrankin ripsari, mikä on todellakin musta! Hintaa oli siis reilun kympin verran. 
2. Rimmelin eyeliner, vaikuttaa tosi hyvältä parin käyttökerran jälkeen! 
3. Korvaaja vanhalle luotettavalle H&M kulmakynälle, tää Lumenen on tosi hyvän värinen, mutta pitävyys saisi olla omaan makuun parempi. Ehkä se Lumenen kulmavaha vois saada tän myös pysymään paremmin? Onko jollain kokemusta siitä? Hintaa oli jotain seitsemän euroa.
 Mun täytyy myöntää, että ostin nyt vasta mun ihka ensimmäiset kuivashampoot. Tää vaikutti kyllä mielettömän kätevältä jutulta! Hiukset fiksaantu vähän puhtaamman näkösiksi ja antoi kivasti tuuheutta kampaukseen, joka kestikin loistavasti! Täytyy siis jatkossakin käydä nappaamassa kuivashampoota omaan ostoskoriin. Onko teillä jotain ehdotonta kuivashampoo suosikkia?
 Mä myös niin tajusin, että kaikki mun normaalit t-paidat ja topit on aivan kamalassa kunnossa tai mulla ei vaan ole niitä riittävästi. Vahingossa bongasin Lindexistä tän ihanan raitulipaitulin hintaan viisi euroa. Onneks kohta pääsee tätäkin testailemaan!

Tälläsiä tällä kertaa! Mitä tykkäsitte? 
♥:lla Emmi

4 kommenttia

  1. Tosi kiva tää postaus <3 Munkin ostoslistalta löytyy tuo ripsiväri :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ joo kannattaa koittaa eteenkin jos haluaa pituutta!

      Poista
  2. Kuivashampoot on kyllä ihan älyttömän käteviä :-) Mun tämänhetkinen lemppari on ehdottomasti Cutrinin!

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttävästi! Ois pitänyt jo aikaisemmin ostaa :) Jes, kiitos vinkistä!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.