Welcome to my room

 Mun pieni työpöytä ja meikkauspöytä, jotka on tietysti päivittäisessä käytössä :) Näkymä ikkunasta on sisäpihalle ja viereisen koulun remonttiin tällä hetkellä..
 Maailman paras sänky, siinä tulee vietettyä paljolti illat, blogaten ja nukkuen. Tosin tyynykokoelma kaipaa vielä yhtä tummaa tyynyä joukkoonsa. 
 Mun ja äitin vaatekaapit, mutta kaipaan kyllä lisää säilytystilaa. Ei mun sekaisesta lokerikosta ole mitään hyötyä, haha. 
Tykkään mun huoneesta paljon, koska se on iso ja tilava. Myös tykkään värityksestä, murrettua ruskeata, vaaleaa beigeä ja valkoista. Toisaalta haluaisin ison taulun seinälle, mutta en tiedä onko järkeä ostaa, jos muutto omaan kotiin tapahtuu lähiaikoina. Huone kaipaisi ehkä myös pari pientä sisustuselementtiä ja kynttilöitä. Syksyisin tää on varmasti ihana  huone! Tosin mulla ei ole kattolamppuja, eikä vaatekaappien lamput toimi. Täytyy soittaa sähkömies asentaa ne :D Tulee muuten pimeä syksy!

Mitä te tykkäätte mun huoneesta? :-)

4 kommenttia

  1. Ihanat rauhalliset sävyt sun huoneessa! Sänky näyttää kyllä niin houkuttelevalta noiden tyynyjen kanssa<3

    VastaaPoista
  2. Onpas nätti huone sulla ja todellakin tilava! Tuonnehan mahtuu vaikka ja mitä. :D Nuo yöpöydät on tosi nätit. :)

    http://jennislullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.