HELSINKI

Heippa kaikille! Tänään ollaan viime viikonlopun tunnelmissa, kun meitsi lähti viettämään kesäloma viikonloppua Helsinkiin. Mulla oli suunnitelmissa nähdä aivan ihania blogityttöjä, joihin oon mun onneksi päässyt tutustumaan. Oon niin onnekas, kun tämän harrastuksen kautta oon saanut tutustua aivan mielettömän upeisiin tyyppeihin ympäri Suomea. Tämän postauksen tarkoituksena on vaan fiilistellä viime viikonlopun tapahtumia ja kesä-Helsinkiä.
Lauantaina suuntasin kahdentoista aikaan Kampille, jossa Milla ja Marianne jo odottivat meitä muita tyttöjä. Kohta mun jälkeen myös vimpat tytöt eli Janna ja Jenna saapuivat paikalle. Tytöt olivat matkustaneet pitkät matkat aamulla, joten suunnattiin sushibuffaan syömään. Vaihdeltiin paljon kuulumisia, juteltiin syvällisistä aiheista pitkin iltaa, hoidettiin vähän juoksevia asioita, kikatettiin sydämiemme pohjista ja tilattiin pizzoja. Me myös nautimme kesäisestä Helsingistä, syötiin poppareita, kuvattiin Youtube-videoita (tulossa vähän myöhemmin), käytiin Hernesaaren rannalla, ihailtiin merta, juotiin valkkaria, valokuvattiin, käytiin Summer Heateilla tanssimassa,  ja vaan oltiin.
Kuva: Jenna
Tää viikonloppu saa mut hymyilemään, nää ihanat ihmiset saa mun sydämen lämpenemään. Olen onnellinen näistä ihmisistä! Tää sai minut muistamaan, että nää sinulle tärkeitä ihmisiä ja nauti elämästä. Toivottavasti nähdään taas mahdollisimman pian tyttöjen kanssa <3 
Ps. Rodoksen matkaa pääset seuraamaan reaaliajassa mun Instassa ja Snäpissä: emmikkristiina

10 kommenttia

  1. Oi että miten kaunis kesä Helsinki :) Kuulostaa kivalta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu, että Helsinki oli superisti kesäisempi kuin Pori! Oli kyllä niiin kivaa :-)

      Poista
  2. Teidän viikonloppu kuulostaa ja näyttää super kivalta! Ja voi miten kesäinen Helsinki näyttää niin kivalta, verrattuna tähän Poriin.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se olikin! <3 Joo mietein samaa, että Pori on kyllä jotenkin jäljessä kesässä :D

      Poista
  3. Oii tein viikonloppu kuulosti niin kivalta ensikerralla varmistan että pääsen itsekkin mukaan 😍♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se todella oli <3 Joo todellakin ens kerralla mukaan! :)

      Poista
  4. Oot Emmi niin ihana! Ja muutkin tytöt, oli niin hauska viikonloppu - toivottavasti pian uudestaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Janna <3 Sinäkin oot ja pian uudelleen todellakin!

      Poista
  5. Teidän viikonloppu vaikutti niin huikeelta! Harmi kun en päässyt tällä kertaa mukaan.. Mutta seuraavalla kerralla sitten!! Ootte kaikki ihania<3

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.