Täydelliset syysnilkkurit

Syksy on täällä ja kohta ei enää edes tennareilla tahdo pärjätä aamuisin kouluun kävellessä. Eivät ne kyllä kestä vettäkään sateen tullessa. Mä sain valita pienen yllärilahjan itselleni ja tällä kertaa halusin täydentää mun kenkävarastoa ja sainkin sinne täydellisen nilkkuriparin, joilla kelpaa kohdata syksyinen maa. Mä löysin Citymarketista nämä aivan ihanat yksilöt ja en edes muistanut, miten upeita kenkäpareja sieltä voikaan löytää. Kannattaa siis myös tsekkailla perusmarkettien tarjontaa välillä. Ei ollenkaan pöllömpää tarjontaa niin tennareissa, nilkkureissa kuin korkokengissäkään.
 Näissä nilkkureissa rakastuin näiden korkeuteen ja malliin. Mä olen jo pitkään etsinyt ''ei-liian-korkeavartisia-nilkkureita''. Myös kultaiset koristeet, soljet ja vetoketjut olivat todella kauniita ja loivat ihanan kontrastin mustan kengän kanssa. Myös mun mielestä nämä näyttivät tarkasti tehdyiltä ja tikkaukset olivat siistejä ja kauniita. Ainoana miinuksena, että näissä ei ole minkäänlaista kunnon vuorta sisällä, joten pakkaskeleillä näillä ei taida pärjätä. Toivotaan siis, että kelit pysyvät edes vielä hetken plussan puolella.
 Mitä te tykkäätte näistä syysnilkkureista, joko olette löytäneet omanne? ♥

6 kommenttia

  1. Noi nilkkurit on kyl rakkautta <3

    VastaaPoista
  2. Oi miten nätit syyskengät!

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanat nillkurit oot kyllä löytänyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että säkin tykkäät! Nää on kyllä kätevät :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.