Kevättä ilmassa

Moikka kaikille ja ihanaa keskiviikkoa sinne ruudun toiselle puolelle ♥ Meinasin ensin kirjoittaa hyvää tiistaita, koska oikeasti mun piti tulla kirjoittelemaan teille jo eilen, mutta laiskuus iski aika rankasti. Mä sitten tulinkin oikein urakalla kipeäksi ja koko viikon oon vaan maannut kuumessa, yskinyt ja niistänyt kilpaa. Onneksi nyt oon parantunut jo ihan hyvin niin jaksaa painaa ihan arkielämässä eteenpäin. 

Tällä viikolla onkin jo pääsiäinen ja meillä kasvaa rairuohoja ja narsisseja ympäri kämppää, on sitten ainakin tosi kotoisaa. Ihana kun kevätaurinko lämmittää jo välillä ja ulkona alkaa tuoksumaan kevät! Toisaalta tänäkin aamulla täällä satoi lunta, meinasi laittaa tän tytön vähän vihaiseksi. Uskotaan, että se kevät sieltä kohta tulee. Mun pääsiäisviikon suunnitelmiin kuuluu töitä, töitä, töitä ja töitä, toivottavasti ehdin ja pääsen myös nauttimaan kaikista herkuista. Katotaan oonko muutaman päivän päästä vielä täysin voimissani :D Toivottavasti niin pääsen julkaisemaan teille kivoja postauksia tänne vielä tällä viikolla lisää.

Mitä teille kaikille kuuluu? Mitä suunnitelmia teillä on pääsiäisviikonlopuksi? Kertokaa ihmeessä ♥

4 kommenttia

  1. Mä oon kans ihan fiiliksissä, kun joka puolella on iloisen väristä pääsiäiskamaa, ja puutkin on täällä jo kukassa :D Sieltä se kesäkin kohta tulee.

    Kiva kuulla et oot jo paremmassa kunnossa, sairastelu on syvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit on kyllä ollut ihan mahtava pääsiäinen kaikkine koristeineen! :)

      Poista
  2. Ihanan keväinen fiilis tuli tätä postausta lukiessa!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.