Last week

Hups, viikonloppu vierähti ilman postausta, mutta en nyt ota tästä mitään paineita. Meillä reistailee kaikki tietokoneet vähintäänkin vuorotellen, jos ei kaikki yhtä aikaa. Onneksi edes laskut on saanut maksettua näillä surkimus koneilla! :D Tällä viikolla on tulossa kyllä vielä postauksia, aion pitää tänää oikein blogipäivän, keskittyen tuleviin postauksiin.
 Tänne meille kuuluu hyvää ja koti alkaa vihdoin olemaan järjestyksessä ja tavarat ovat vihdoin löytäneet paikoilleen, suurin kiitos siitä ehkä mun vapaapäiville.  Mulla on ollut tässä myös kipeeksi tulemisen oireita jo monta päivää, mutta vielä ei ole ainakaan kunnolla tauti iskenyt. Tätä kirjoittaessa mä kärsin äänettömyydestä, kurkkukivusta ja yskästä toivoen, että tämä menis vaan mahdollisimman nopeasti ohi. Tän postauksen pointti ei ollut kyllä ruveta valittamaan, vaan tulla taas jakamaan muutamia kuvia viime viikolta, jotka kertovat meidän arjesta ja ehkä ostoksistakin!
 - Mun aika perus aamupala nykyään, hedelmiä tai hedelmäsalaattia jugurtilla ja ruisleipää.
 - Naistenpäivän tienoilla mulla oli koko kämppä täynnä, toista toistansa upeampia tulppaaneita. Oli valkoisia, punaisia ja pinkkejä. Kukkaset tekee kyllä paljon kotoisamman olon.
- Nää hiukset on kyllä ihan lempparit, vaikka punainen kuluu tositosi äkkiä pois. Mutta pienellä ylläpidolla pysyy nättinä ja kyllä tykkään näistä myös tällaisina kulahtaneen punaisenakin. 

Mitä teille kuuluu, joko odotatte kevään saapuvan? :)

1 kommentti

  1. Noi sun hiukset on ihanat! <3 Välillä mietin itekki jos olis ylhäältä mustat ja latvat punaiset :D Kiva postaus! Mä odotan ihan kamalasti kevättä. Tänään oli niin ihana ilma, oli jo ihan kuuma villakangastakissa :D

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.