Ihanat Instagrammaajat 2

Tänään olisi osa kakkosen vuoro näistä ihanista instagrammaajista! Ensimmäisen osan löydätkin tästä linkistä.. Toivon, että löydätte uutta seurattavaa ja vinkatkaa myös mulle lisää instagrammaajia, jotta pääsen seurailemaan myös heitä mahdollisimman pian. Eiköhän tehdä taas myöhemmin sitten uusi osa näistä, mutta nyt mennään katsomaan, mitä mä tällä kertaa löysin.

@karkkia
- Karoliinalla on ihania ruokakuvia, urheilujuttuja ja matkustusta sopivassa suhteessa feedissään. 

 @nnea
- Lähinnä ihastuin samansävyisiin kuviin ja äärettömän kauniisiin kasvoihin. Kuvat lumoavat sävyillään.

 @kristineullebo
- Tyyliä norjalaiselta bloggaajalta, eteenkin tyylistä kiinnostuneille suosittelen Kristineä. Upeita kuvia myös maailmalta, koska tämä nuori nainen on bloggaaja, sekä malli. 

 @idamariaankkuri
- Idalla on upeita lifestylehenkisiä kuvia, upeilla ja voimakkailla kontrasteilla, jotta kuvat jäisivät hyvin mieleen.

 @johannaeolsson
- Waude, pääsi mun suusta kun löysin feedin. Upeita tyyli, kauneus ja lifestylekuvia. En kyllä ole pettynyt tähän käyttäjään. Älyttömän kaunista!

 @miaerica
- Voimakkaat värit sai mut jäämään Mian seuraajaksi! Ihania lifestyletyyppisiä kuvia täälläkin. 

 @johannaturpeinen
- Johanna on ihana bloggaaja ja hänellä on kauneutta omasta takaa, mutta myös muut kuvat ovat kadehtittavan upeita. Sopivasti kaikkea mun makuun!

Muistakaa seurata myös mua Instagramissa @emmikristiina

4 kommenttia

  1. Nuohan on kaikki ihan samanlaisia :D voisi luulla että on samalta henkilöltä jos nimet ja kasvot ei paljastaisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niissä eroja ja eri henkilöitä he ovat ja sen kyllä huomaa seuraamalla. Ite tykkään samanhenkisistä tileistä :)

      Poista
  2. Vau! Löysin tämän blogikirjoituksesi vasta nyt. Kiitos, piristit mun päivää :) ihana kuulla!

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.