Spring Wishlist

Tällä kertaa me suunniteltiin inspiraatiopostausta tyttöjen kanssa teille ja mietittiin myös, että olisi kiva koota kasaan kevään toivehankintoja. Jokaisella on tuotteita, mitkä kuuluvat omaan kevääseen ja  halusimme koota meidän mahdollisia tulevia tuotteita tai asioita kokoon.  Tämä postaus on tehty yhteistyössä yhdeksän muun bloggaajan kanssa ja lisää meidän blogitiimistä eli Project Blogista pääset lukemaan tästä.


Spring wishlist 2016
Bomber jacket & Poncho - Mun mielestä nämä ovat olleet jo pitkän aikaa muodissa ja itse olen monesti näitä jo hypistellyt ja koittanut päälleni kaupoissa, mutta toistaiseksi ne vat jääneet hyllyille odottamaan. Tänä keväänä tuo bomber-jacket on ainakin ehdoton!
Marimekon raitapaita & Boyfriend farkut - Kaikki raitapaidat on kyllä nyt mun suosiossa ja tämän mustavalkoisen Marimekon haluaisin itselleni vielä. Oonko ainoa, joka ei omista vielä näitä ihania boyfriendejä? Pakko saada, mulla on miljoona ideaa käyttää niitä asussa!
Niken kävelykengät & Converset - Mä tarvitsen joko viininpunaiset tai mustat lyhytvartiset conssit kokoelmaani. Niket mua kiehtoo monellakin tapaa, eteenkin nämä Roshe- mallistot. Tosin mun tietoni kyseisistä kengistä on melko vähäistä.
Urheilulaukku & Michael Kors Crossbag - Mulla ei oo salilaukkua, vaikka kovasti tarvitsin sellaisen. Ei jaksaisi normaalissa käsilaukussa roudata hikisiä kamoja.
ABH Contour Kit & Nudeja luomiväripaletteja - Paljon kehuttu varjostus- ja korostuspaletti, jota haluaisin vaan kaikkien kehujen jälkeen kokeilla, koska ei mulla itselläni ole mitään vastaavaa palettia. Tosin NYXin vastaava on kuulemma myös erittäin hyvä.
Macin huulipunat - Minä vaan huulipunafriikkinä haluaisin kotiuttaa näitä ison kasan. Pitäs päästä hypistelemään lähimpään myyntipaikkaan ennen ostoa.
Aurinkolaseja & Hattu - Aurinkolaseja olenkin jo paljon tilaillut ja niitä mä odotan kovasti saapuvaksi, kohta kun se kevätaurinko alkaa todellisesti paistamaan. Hattua oon sovitellut, mutta en toistaiseksi ole löytänyt sopivan kokoista. Ne tuppaa olemaan joko liian pieniä tai liian suuria. Mun pää on vissiin joku välikokoinen.

Spring wishlist 2016/Home
Sohva & Koristetyynyt - Meillä on nyt kotona ikivanha beige nahkasohva, joka pilaa koko tupakeittiön ja olohuonepuolen sisustuksen. Tarkoituksena oisi ostaa tuommoinen harmaa divaanisohva heti kun rahatilanne sen sallii. Ja tietysti siihen koristamaan muutamia koristetyynyjä. Nuo pörröiset ovat eteenkin niin ihania.
Talja/Matto & Verhot - Mä haluaisin meidän keittiöön tuollaisen taljaan, mutta ollaan niin kovia sotkemaan, joten se ei kestäisi meidän käytössä varmaan kovinkaan kauaa. Joten olen ajatellut että pyöreä matto saa luvan kelvata sinne. Olkkari kaipaisi myös verhoja. Yhdet valkoiset olenkin jo ripustanut, mutta haluaisin siihen myös yhden tummemman verhon.
Lamppu & Taulut - Keittiöön lamppu ja niihin kirkkaammat valot, koska meillä on ihan keltaiset lamput kaikissa ja koko kämppä on iltaisin ihan oranssi. Tekee bloggaamisestakin vaikeaa. Meillä ei ole tauluja muualla kuin makuuhuoneessa ja haluaisin senkin vaihtaa tuon tyylisiin mustiin yksilöihin.
Työpöytä - Ruskea veks ja valkoinen tilalla, thanks. Mun piti tuoda isältä mun oma valkoinen tänne, mutta eipä se sitten tietenkään mahtunut syvyydeltään sille tarkoitettuun paikkaan. Meinasi itku päästä, mutta kärsitään tällä vanhalla nyt ainakin vielä hetki.

Mitä teidän keväisiltä toivelistoilta löytyy? Muistakaa käydä katsomassa myös muiden tyttöjen listaukset! 

6 kommenttia

  1. Ihania juttuja sultakin löytyy listalta! Vinkkinä vaan, että sportamoresta ostin oman urheilukassini kympillä ja siellä on ilmainen toimituskin! ;-) ABH:n contour kit olis kyllä niin ihana, mutta vielä ei kyllä oo siihen varaa haha. Tuo Marimekon raitapaitakin olis jotenkin ihana. :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Itse en ikinä seuraa muotia/ osta muotivaatteita, sillä yleensä en tykkää niistä. Viime syksynä kyllä ostin tuollaisen Bomber-takin mustana ja se on ehdoton suosikkini :) Ja onhan se kiva kuulla, että olen edes jollain lailla muodissa mukana :D

    Ps. Blogissani on nyt käynnissä arvonta ;)
    Pikkusiskonblogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä varmaan väkisin tulee oltua edes vähän muodissa mukana :)

      Poista
  3. Hyvältä näyttää :)! samankaltaisia juttuja löytyy munkin listalta :)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.