Esittelyssä: Make Up Revolution Flawless -paletti

Moikka! Tänään olisi vihdoin tarkempaa esittelyä vuorossa mun yhdestä kaikkien aikojen lemppari luomiväripaletista tähän mennessä, vaikka paljon on vielä tulevaisuudessa paletteja testattavana. Mä silloin kyselinkin aikaisemmissa postauksissa, että kiinnostaisko teitä lukea jonkintyyppistä koostetta ja arvostelua tästä paletista ja sain peukkuja teiltä idealle, joten täältä pesee!
Mä itse tilasin tämän kyseisen paletin Cocopandalta ja olisin ehdottomasti kiinnostunut tilaamaan muitakin paletteja, mutta ne tuntuvat olevan kovin kysyttyä kamaa ja ovat aina loppu, kun käyn katselemassa niitä. Hintaa tällä Makeup Revolutionin Flawless -paletilla oli muistaakseni noin 13e, joten vararikkoon tämä paletti ei todellakaan vienyt. Näitä pystyy ostamaan myös heidän omilta sivuiltaan suurin piirtein samaan hintaan ja sieltä löytyy varmasti kaikkia miellyttäviä paletteja, jos tämä glitterinen versio ei miellytä.
Paletissa on ehkä noin kuusi mattasävyä ja loput ovat helmiäisiä tai todella glitterisiä, joten itselleni tämä on päätynyt lähinnä juhlakäyttöön tai silloin, kun jaksaa tehdä hienompaa meikkiä arkeen. Omiksi lemppareiksi paletista on nousseet kaikki pinkihtävät, kultaiset ja punaiset sävyt. Tummille ei ole tullut yhtään käyttöä ja tuntuu, että ovat käsittelyssä paljon tönkömpiä ja häivytys on yhtä tuskaa. Tai sitten mä en vaan oikeasti osaa yhtään hyvää luomivärien levitystekniikkaa. Onneksi oikeat tekniikat on vielä opeteltavissa. 
Mun mielestä tämä paletti on ehdottomasti ostamisen arvoinen ja kaikille glitterin ystäville tämä tulee olemaan uusi paras ystävä. Pigmentti on poikkeuksetta todella hyvä ja sävyt äärettömän naisellisia ja kauniita. Mun arvosana tälle paletille on 4/5, joten ei huono ollenkaan! Kyselkää ehdottomasti, jos joku asia tästä kiinnostaa, mitä nyt ei tullut mainittua.
Onko teillä kokemuksia näistä paleteista tai onko teillä suositella mulle jotain muuta? :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.