Marraskuun suosikit

Moikka kaikille ja ihanaa viikonalkua! Mulla on tänään myös vapaapäivä, mikä taisi kyllä tulla enemmän kuin tarpeeseen ja olenkin puunannut kotia kuntoon, tehnyt blogijuttuja valmiiksi ja vaan ollut. Melko ihanaa! Tänään mä kuitenkin ajattelin jakaa teille muutaman marraskuun suosikin, vaikka ei niitä hirveästi ole vielä kertynyt. Mutta mun mielestä näitä on niin kiva lukea muiden blogeista, joten on näitä itsekin pakko välillä toteutella. Mennään tsekkaamaan mun marraskuun suosikit!

GUESS LOMPAKKO
 - Mun vanha Guessin lompakko alkoi näyttämään jo todella likaiselta ja kuluneelta, joten uusi klassinen musta lompakko tuli enemmän kuin tarpeeseen. Sain tämän tuliaisena Orlandosta ja tämä on toiminut hommassaan oikein kivasti, korttipaikkoja voisi tosin olla pari enemmän. Tykkään tämän yksinkertaisuudesta todella paljon! ♥

LUSH MINT JULIPS LIP SCRUB
 - Mun huulet on tänä syksynä olleet extra-kuivat ja korppuiset ja huulilakat- ja punat kuivattavat vielä enemmän. Onneksi tällä saa kuorittua huulet todella nopsaan ja tämä mahtuu aina matkaan mukaan näppärän kokonsa vuoksi. Plussana ehdottomasti se, että tämä on todella riittoisaa! Tämän jälkeen, kun sipaisee paksun kerroksen huulirasvaa niin huulet tuntuvat kosteutetuilta.

TOPPATAKIT
 - Ostin Black Fridayna pari uutta toppatakkia Cubukselta. Saatoin ehkä vähän villiintyä, kun kaikki takit olivat puoleen hintaan. Ihana vain pukeutua lämpimiin vaatteisiin ja vuorautua karvaisten huppujen sisälle. Ajattelin myöhemmin esitellä nämä takit teille vielä tarkemmin ja talven aikana nämä varmasti näkyvät muutenkin kuvissa.

JOULU(KORISTEET)
- Joulufriikki vauhdissaan, jouluvalot ovat jo laitettuina, kynttilöiden valossa vietetään iltaa päivästä toiseen ja kuusikin lähes koristeltuna. Joulukortit pitäisi saada pikimmiten valmiiksi ja niistä tuleekin tänne myös postausta ihan lähipäivinä. Mutta kyllä mä niin kovasti oon nauttinut marraskuun lopusta alkaen joulun laitosta. Ootteko te jo fiilistelleet joulua etukäteen?

Mitäs marraskuun suosikkeja teillä on? 

8 kommenttia

  1. Voi että mitä ihania suosikkeja! Mun ehdottomat suosikit marraskuulle ovat villapaidat<3
    http://veerasonjacarola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Veerasonja! :) Villapaidat ovat kyllä älyttömän ihania ♥

      Poista
  2. Mäkin ostin juuri yhden uuden toppatakin! On ihanaa kun pimeänä ja kylmänä aamuna saa kääriytyä lämpimään ja muhkeaan takkiin ulos lähtiessä :D

    VastaaPoista
  3. Noi Lushin huulikuorinnat on kyl niin 5/5! <3

    VastaaPoista
  4. Tota kuorinta hommelia pitäs kyllä testata, kuulostaakin jo niin lupaavalta. Lushiin muutenkin pitäisi enemmän tutustua, koska en oo mitään heiltä testannut :)
    https://janitaqq.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei se on tosi hyvä kyllä! :) ja Lushin tuotteet on muutenkin mahtavia!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.