Kotikissana

Oon ollut kyllä harvinaisen laiska koko viikon, enpä oo juurikaan ulkona käynyt, vaikka ulkona vihdoin paistaa se aurinko. No ehkä se tästä! Tai no oikeestaan tiistaina vietettiin pikkuveljen 15-vuotissyntymäpäivää, enkä vaan voi ymmärtää miten aika on mennyt niin nopeasti ja hän on jo niin iso miehen alku :-D 
Mulla on kauhea luku-urakka just menossa, eikä auta kyllä yhtään jäädä jälkeen tai kaikkea ei ehdi kertaamaan. No reilun viikon päästä äidinkielen yo-essee ja kolmisen viikkoa terveystiedon yo-kokeeseen. Saatiin tiistaina tekstitaidon alustavat pisteet ja meni ihan hyvin! Toivottavasti ei ainakaan laske pisteet ja päästään hakemaan hyvää arvosanaa.
Tänään mulla on vapaaapäivä ja olen lueskellut ja katellut urheilua telkkarista. Nyt mä tulin vaan nopeesti teille kertomaan kuulumisia ja sitten menen vielä hetkeksi aikaa lueskelemaan terveystietoa!  Illalla aattelin hemmotella itseäni kasvo- ja hiusnaamiolla ja nukkua kunnon yöunet, että aamulla taas jaksaa nousta uuteen päivään :-) Ainakin toi auringonpaiste ja ihanat ilmat saa hymyn huulille ja jos sitä viikonloppuna lähtis lenkkeilemään! Mutta palaillaan taas pian, varmasti vielä tällä viikolla ↨♥
Mitä teille kuuluu? ♥ Laittakaa postausideoita, jos sellaisia löytyy :)
ps. Onko kukaan muu yhtä tulppaanifriikki, kun mä keväisin? 

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.