Tammikuun suosikit

Tänään ois luvassa tammikuun suosikit -postaus. Perusideahan näissä tämänlaisissa postauksissa on esitellä menneen kuukauden käytetyimmät tai tykätyimmät jutut. Nää jutut voi olla vaikka ruokareseptejä, vaatteita, kosmetiikkatuotteita tai uusia harrastuksia. Eli oikeestaan valikoima, mistä tälläsen postauksen voi tehdä on erittäin monipuolinen. Tää on varmaan monille tuttu muista blogeista, mutta mä ajattelin kokeilla onko tää mun juttu! Kuitenkin nyt tammikuun aikana löysin monta hyvää juttua :) Joten mennäänkö asiaan? 
 1. Ekana Schwarzkopfin muotovaahto, aikasemmin mulla on ollut ihan jotain marketista ostettua muotovaahtoa, mitkä on olleet hyviä, mutta kun sain tämän joululahjaksi niin ymmärsin mitä muotovaahto oikeesti tarkoittaa! Kiharat pysyy noin 100x paremmin hiuksissa kiinni ja ei tarvi olla koko ajan sohimassa hiuksia. 13,90€/Sokos
 2. Lumenen Sensitive touch -puhdistusliinat on mun rakkaus. Oon kokeillut lähes kaikkia mahdollisia kosteusliinoja, mutta mikään ei oo sopinut mun iholle. Kaikki on aiheuttanut jäätävää punotusta ja kirvelyä. Mutta vihdoin mua onnisti ja nää putsaa tosi hyvin mun mielestä. Saa ihan Citymarketista jne. 3,90€/25kpl
3. Victoria's Secretin body mist, jonka nimi on Love Spell. Tää on persikkainen tuoksu ja mun mielestä tosi riittoisaa, koska suihkuttelen tota jatkuvasti. Onneksi abiristeilyllä pääsee ostelemaan lisää kyseisiä tuotteita.  12,90€ taisi olla kun kesällä ostin :)
4. Avon Parisian Chic -hajuvesi tuoksuu persikkaiselta kanssa, mä en tiiä mitään hinnasta tai mistä saa, koska itse olen saanut tämän tuliaisena Venäjältä. 
5. Sain tämänkin joululahjaksi, mutta oon saanut kuntoilusta kiinni kahvakuulailun avulla ja iltasin, kun on omaa aikaa on helppo tehdä 30 minuutin treeni.

Mitäs tykkäsitte mun tammikuun suosikeista? Onko teillä samoja suosikkeja? :)

ps. Ulkoasuun tulossa lähiaikoina pientä muutosta

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.