Victoria's Secret

Tiesin jo ennen laivalle menoa, että jos kyseisestä kosmetiikkakaupasta löytyy pienikin hylly Victoria's Secretin tuotteita, niin varmasti jotain lähtee mukaan. No onneksi sellainen sitten löytyi! Olin aivan taivaissa, koska oon vasta viime kesänä löytänyt nämä tuotteet omaan käyttööni. No mulla iski valinnanvaikeus ja ajattelin ottaa yhden body mistin ja yhden vartalorasvan. 
Mukaan lähti aivan ihanalta tuoksuva Strawberry&Champange, joka tuoksuu juuri mansikoilta! Musta tän tuoksu kestää paljon kauemmin, kun mun aikasemmin ostamassa Love Spellissa, mutta ihana on sekin!
Love Spellin vartalovoide lähti myös mukaan ihan vaan, koska omistan body mistinakin. Vannoutunut fani! Ja kyllä oli kosteuttavaa ja ihanan pehmeän ihon jätti jälkeensä. Molemmat näistä maksoivat 13,50€
Mitä mieltä te ootte Victoria's Secretin tuotteista ja mitä kaikkea te omistatte? :)


4 kommenttia

  1. Mä en ole vielä intoutunut noista tuotteista. Glitteriin kun tulivat myyntiin, niin kävin kyllä haistelemassa niitä, mutta mitään ei lähtenyt mun mukaan. Nää kyllä vaikuttas olevan tosi suosittuja tällä hetkellä :)

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin aluksi, että joojoo näitä aivan hypermainostetaan :D Mutta on nää ihania!
      Menen kattomaan sinunkin blogin ♥

      Poista
  2. Victoria's secretin tuoksut on nii ihania! ♥
    Tosi kiva ulkoasu tällä sun blogilla :) jään seurailemaan!

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiiitos paljon :-) kiva kuulla että miellyttää ♥

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.