Rento kouluasu

Hei kaikki ihanat ja varsinkin te uudet lukijat joita on muutamia tullut ♥ Ajattelin näin aamupäivänä mennä kuvaamaan kokonaan mun rennon kouluasun, mutta eihän tänään sitten onnistunut yksikään kuva.. No onneksi nämä edes kelpuutin tänne näytille. 

Mun mielestä on turhaan mitään megapanostaa kouluun, joten mun kouluasut on hyvinkin samantyyppisiä. Mulla on aina farkut tai farkkujen tapaiset housut, ja paitana neule tai collage-paita. Tosin joskus laitan jonkun paitapuseron tai pitkähihaisen peplum-paidan. 

Nyt, kun mulla on tässä jaksossa vain tunti tai pari päivässä, niin ei jaksa paljon innostaa edes meikkaaminen aamuisin. No tänään kuitenkin sudein edes jotain naamaan ja tein tollaset letit sivuille! Kiinnostaisko teitä nähdä enemmän millaisia lettejä teen joskus hiuksiini? 

Päivän asuna:
Collage-paita // Cubus
Huivi // Seppälä // UUSI
Farkut // Gina Tricot

4 kommenttia

  1. Itsekin tykkään tehdä noita sivulettejä, ne on niin helppoja mut näyttää tosi kivalta! Ihanat värit sulla muuten hiuksissa :) ja tää on tosi mukavan oloinen blogi :3

    http://thebutterflygardens.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja niitä voi muokata tosi helposti erilaisiksi :-) Hei kiitos aivan mielettömästi ♥

      Poista
  2. Ihanan yksinkertainen asu! Ja ne lettikampaukset varsinkin etuhiuksiin on niin kivoja <3

    http://www.mimminkauniskaaos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei aina tarvi niin sählätä ja laittaa ykkösiä päälle :-) Niiin on! ja menen katsomaan blogisi myös ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.