Kesäiset ostokset

Aurinkolasit // 7,95€
Aurinkolasit // 4,95€
T-paita // 9,95€

Ihanan aurinkoista sunnuntai-iltaa kaikille ♥ Ajattelin tulla jakamaan mun ihanat tänpäiväset ostokset New Yorkerista. Mun mielestä kaikki on ihan huippuostoksia, koska aurinkolasit mulla on kaikki joko hajonneet tai muuten vaan kauheessa kunnossa, joten kerrankin saan vetää ostoslistalta jonkin asian yli! Ja tuo paita oli vaan rakkautta ensisilmäyksellä ja saattaa olla, että käyn hakemassa vielä kyseisen paidan toisessa värissä. Ihanaa, että kaupat pursuaa kaikkea kesäistä! Nauttikaa nyt kesästä :)

Mitä te tykkäätte näistä mun kesäisistä ostoksista? :)

Love, Emmi

1 kommentti

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.