Onnellisuus

Perhe
Tukee, ymmärtää ja auttaa ympäri vuorokauden 365 päivää vuodessa. Perheen seuraa alkanut arvostamaan paljon enemmän, kun tietää että kohta asuu kuitenkin muualla. 

Ystävät
Vaikka en nääkkään mun ystäviä kovin usein, tiedän että muutamat pysyvät mukana aina. Juttu jatkuu aina siihen, mihin se on edellisellä kerralla jäänyt. Ihana omistaa ystäviä, jotka todella ovat ystäviä. Ootte parhaita ♥

Hyvinvointi
Itse olen onnellinen, että voin kohtuu hyvin ja olen terve. Myös se, että lähipiirini voi hyvin. Kun elää pääasiassa terveellisesti, syö, urheilee ja nukkuu tarpeeksi. niin varmasti voi hyvin tai ainakin paremmin. 

Erik
Elämäni ylivoimaisesti tärkein ihminen, auttaa aina ja on valmis tekemään, mitä tahansa, jotta lähimmäisellä on hyvä olla. Mä olen vaan niin onnellinen, että mulla on tollanen kultakimpale mun elämässä. Isot murheet tuntuu niin pieniltä, kun ne voi jakaa toisen kanssa. 

Aurinko
Isoin energianlähde, kyllä huomaa päivittäin, että tuo möllykkä taivaalla antaa energiaa ja voimaa, jotta jaksaa läpi pitkän päivän. Pilvisenä päivänä jaksaa paljon vähemmän ja on vaikea tarttua tuumasta toimeen. 

Urheilu
Voimaa antava. Salilla käynti on nykyään ihanaa eikä yhtään pakonomaista. Vaikka väsyttää niin treenin jälkeen tulee aina hyvä olo. Myös kävelyt ja ulkona treenaaminen on niin ihanaa nyt virheässä luonnossa. 

Onnistuminen
Onnistut sitten kotona pienessä askareessa, salilla hyvässä treenissä tai koulussa kokeessa niin onnistumisen ilo on jotain suurta, joka piristää kyllä aina päivää. Ilman onnistumisia elämä olisi melko tylsää, voisin väittää. Nyt esimerkiksi monen työhakemuksen jälkeen sain töitä, joka on suuri onnistuminen minulle!

Kesä
Pitkän ja pimeän talven jälkeen kesästä kyllä jaksaa nauttia täysin rinnoin. Olisi kuitenkin ihanaa, jos lämpömittarin lukema hivuttautuisi vähän ylöspäin. Ulkonakin on niin ihanan näköistä ja siellä kyllä jaksaa viettää aikaa, vaikka kuinka paljon!

Tässä perusasioita, mitkä tekee mut onnelliseksi ♥ Onhan niitä pienempiäkin, mutta niistä tulee varmasti myöhemmin postausta! Ootteko tekin onnellisia näistä asioista? 

Love, Emmi

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.