Ekat joulufiilistelyt

Olkoon tämä postaus ensimmäinen kunnon joulufiilistelypostaus ja voin samalla kertoa, että niitä on tulossa vielä runsaasti lisää seuraavan reilun kuukauden aikana. Tällä hetkellä mä en tiedä mitään parempaa kuin herätä aamulla ja laittaa kuumaa kaakaota ja kuunnella joululauluja siinä samalla. Mun mielestä joulullauluja vois kuunnella loputtomasti, mutta meillä kaikki ei niistä valitettavasti tykkää, joten siksi niitä on hyvä kuunnella yksin aamulla! 
Nyt oon myös alkanut pikkuhiljaa miettimään muiden joululahjoja, mutta myös kaivanut mun joulukoristeita kaapista ja sisustanut mun huonetta niillä. Kaipaisin vielä sellaisia 'kuviollisia' ledivaloja huoneeseen, ne sopis mun nurkkaukseen niin mainiosti. Ajattelin käydä myös ostamassa kynttilöitä kirppikseltä lisää, koska ne ovat niin halpoja siellä! Joten voisi sanoa joulun tulevan melko vauhdilla myös meille. Ens vuonna sitä tehdäänkin sitten joulua varmaan omaan kotiin ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.