Elämäni aakkoset

Aamu - Jokainen aamu on erilainen, toiset on hyviä ja oon todella energinen heti herätessäni. Jotkut aamut ovat outoja ja hitaasti lämpeneviä ja ajatus ei tahdo silloin kulkea mihinkään suuntaan. Paras aamu on hidas aamu, jolloin on aikaa tehdä kunnon aamupalaa, meikata ja laittaa hiukset ihan omassa rauhassa. 

Blogi ja bloggaaminen - Tää harrastus on antanut mulle itselleni ihan kauheasti. En edes oikein keksi muuta yhtä vuorovaikuttavaa harrastusta itselleni, koska en ole hyvä urheilussa enkä missään kädentaitoisissa hommissa. Bloggaaminen ja blogin pitäminen on parasta, koska tästä saa tehdä ihan omanlaisensa ja omalla aikataululla. 

Celsius - Päivän lämpötilat kiinnostaa mua aina kovasti. Lämpötilojen vaihtelu ottaa päähän ja vaatteiden laitto perustuu siihen, mitä meidän mittari näyttää aamuisin. 

D-vitamiini - Aurinko paistaa talvisin niin vähän, niin tämä vitamiini pitää virkeänä ja taistelee talviflunssia vastaan parantaen vastustuskykyä ja vahvistaa luustoa! 

Erik - Mun oma pieni rakkauspakkaus poikaystävä, tai no ei se niin pieni ole.. Mä olen vaan niin ylpeä siitä ja niin iloinen meidän suhteesta ja siitä kaikesta, mitä ollaan viimisten kahden ja puolen vuoden aikana yhdessä koettu. Erik on myös mun parasystävä ja tulee aina olemaan, en kyllä tiedä mitä tekisin ilman mun suurinta tukea ♥ 

Farkut - Toinen asia, mikä tuli mieleen on fasaani. Uudet farkut voi pelastaa päivän, mutta ne myös näyttävät hyviltä! Klassikkovaate!

Google - Joka päivä tarvitsee Googlea, tiedonhakuun tai huvitukseen. Uskon ja tiedän, että moni ihminen ei tänä päivänä selviäisi ilman Googlea ja kuulun itsekin ehdottomasti tähän ryhmään.. :-D

Haaveet - Jos ei haaveile ja unelmoi ei ole mitään, mitä voisi edes joskus saavuttaa. Mielestäni haaveiluun on maailman parasta nukahtaa. Haaveita on myös mahtava päästä toteuttamaan ja niiden suunnittelu saa ainakin meikäläisen hyvinkin innostuneeksi. Eiköhän jokainen meistä onneksi haaveile tulevaisuudesta! Mä esimerkiksi haaveilen tällä hetkellä omasta kodista ♥

Instagram - Mun lempparisome! Ihan mahtavaa, että ihmiset voivat jakaa upeita otoksia! ♥

Joogaminen - Mun pieni iltarutiini :) Mä tykkään kovasti rentoutua ennen nukkumaanmenoa ja usein joogaan edes sen 15 minuuttia illasta! Jos joku kiinnostuu tämän myötä kokeilemaan niin Youtubesta löytyy paljon videoita aiheesta..

Karkit - Sokerihiiren ilmottautuminen! Voisin syödä karkkia loputtomiin.. Irtokarkit on mun suurin heikkous, esimerkiksi suklaat ja kirpeät karkit ovat vaan niin mun lemppareita ♥ 

Liikunta - Jokapäiväinen liikunta on hyväksi niin keholle kuin mielellekin! Liikunnajälkeinen olo on kyllä aina niin piristävä! Eikös vaan?

Matkustaminen - Pienenä me matkusteltiin mun perheen kanssa ihan mielettömästi, joka vuosi muutaman kerran. Nykyään se on kyllä jäänyt, vaikka rakastan matkustamista lentopelostani huolimatta. Olisi kyllä ihana matkustaa paljon enemmän!

Nauru - Nauru on yksillöllinen ja persoonallinen. Jokaisella on oma naurunsa ja kaikki ne ovat yhtä ihania. Mikä parempaa kuin saada toinen nauramaan? Nauraminen on parasta terapiaa!

Onnellisuus - Pienet asiat saavat onnelliseksi, mitä elämä olisi ilman onnellisuutta! Mä itse ainakin olen tällä hetkellä erittäin onnellinen ja elän yhtä parasta jaksoa mun elämässä. 

Perhe - Tarviiko tämä jotain selittelyitä? Maailman parhain ja rakkain minun oma perheeni ♥

Quotet - Niitä on kiva selailla ja ne sisältää ainakin omaan elämään liittyviä viisauksia, ainakin joskus..

Rakkaus - ♥ parasta.
Siivoaminen - Mulle siivoaminen on joko äärettömän helppoa tai sitten en ikinä saa sitä tehtyä. Tai no yleensä täällä esiintyy aloittamisen vaikeutta, jolloin homma vaan lykkääntyy seuraavaan päivään, vaikka rakastan puhdasta kotia erittäin paljon!

Työ - Työ kuuluu omasta mielestä jokaisen ihmisen elämään jossain vaiheessa elämää ja itsehän työskentelen tällä hetkellä osa-aikaisesti ja on kiva olla omasta mielestä töissä kokemuksen takia :-)

Uni - Rakastan nukkumista ja uni joka yö on mulle välttämätön asia. Ei tulisi kuuloonkaan valvoa päivät pitkät. Mä pärjään noin 7-9h tunnin yöunilla oikein mainiosti!

Valokuvaus - Rakas harrastus bloggaamisen ohella.

Wifi - Ilmanen wifi on paras, eteenkin jos on jossain, missä oma netti ei satu toimimaan!

Xylitol - Eipä tullut muuta mieleen :D Purkka on hyvää ja terveellistä!

Ystävyys - Mulla on maailman parhaat ystävät ja todella arvostan ystäviäni ja suhdetta heihin. Heille voi jakaa huolet ja murheet, mutta myös ilot ja naurut ♥ 

ZzZZzz - Onneksi mä en kuorsaa! Tietääkseni ;)

Äiti - Huolehtii, auttaa, rakastaa ja on paras ja mun oma äiti!

Öinen taivas - Kirkkaat tähdet ja kuu, maailman parasta katottavaa! Hauskaa tiirailla kattoikkunasta, myös öiset revontulet ♥

4 kommenttia

  1. Olipas kiva ajatus :) Taidan pistää tällasen postauksen omallekin listalle. Ihanan aitoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita ehdottomasti! :) Ja kiitos, kiva tuoda arkisia kuviakin blogiin!

      Poista
  2. Olipas kiva postaus! Tosi hauska idea(-:
    www.theskyefullofstars.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.