Kuulumiset

Moikka jälleen kaikille! Tänään näin sateisena maanantaina on hyvä kirjoitella kuulumisia. Mulle kuuluu muuten ihan hyvää, mutta nyt kurkkukipu ja yskä meinaa vähän vaivata. Viikonloppu meni töiden, hautajaisten ja nukkumisen parissa, joten ei mitään ihmeellistä tänne päin. Nyt koitan levätä tän kurkkukivun pois, että jaksaa painaa loppuviikon ihan hulluna töitä. Mä oon lähdössä pääkaupunkiseudulle töihin viikoksi ja varoitan, että mulla on äärimmäisen pitkiä päiviä, joten täällä blogin puolella voi olla hieman hiljaisempi viikko.. Koitan kuitenkin edes jotain tänne ajastaa tai sitten iltasella kirjoitella jotain!
Myös yo-juhlien valmistelu on vienyt kiitettävästi aikaa ja nyt sitten tänään tuijotellaan menu-vaihtoehtoja ja koitetaan jotain päättääkin vielä. Mekko ja kengät on onneksi jo hankittu, mutta lakki pitäisi vielä jostain käydä metsästämässä. Kutsut ovat tekstiä vaille valmiit ja odotellaan vielä virallisten tuloksien tulemista, että ne voi postiin työntää! 

Nyt mä lähden keittiöön tekemään jotain safkaa ja sytyttelemään kynttilöitä ennen kuin pimeys valtaa kämpän taas. Koittakaa jaksaa arjen parissa ♥

4 kommenttia

  1. Voi vitsit et alko tekee mieli marjoja! :D Voin jo maistaakki niitten maun mun suussa, hahah.

    Mukavaa viikkoa Emmi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Tuoreet ois kyllä parempia, mutta meneehän nää toistaiseksi pakastettunakin! Mukavaa viikkoa sinullekin ♥

      Poista
  2. moikka ! luin sun kirjotuksia ja oli ihan mielenkiintosta tekstiä nii aloin sit seuraa tätä sun blogia ! innolla ootan uusia postauksia :)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.