4 MASENTAVAA

Kukkuu, tänään listaan neljä asiaa, jotka ottaa mua just tällä hetkellä päähän ja kovaa! Siitä huolimatta ihanaa sunnuntaita jälleen teille kaikille♥



1. Pimeys: 
Neljältä alkaa olemaan jo todella hämärää ja se saa mielen apeaksi ja surulliseksi. Mä oon kyllä niin päivävalon ihminen, kun vaan voi olla. Pimeys tekee myös bloggaamisesta äärettömän vaikeaa ja vanhat kuvat näkyy tässäkin postauksessa..

2. Huonovointinen iho:
Mä en ymmärrä miten mun iho on niin kuiva ja näppyläinen, vaikka hoidan ja rasvaan sitä aamuin ja illoin.. Kai se kylmä ilma vaan saa ihon entistä kuivemmaksi. Tosin vois auttaa  ihoa muuttamalla ruokavaliota parempaan suuntaan, koska uskoisin senkin myös auttavan.


3. Tämän hetkinen olo: 
Kuumetta, järkyttävä päänsärky ja kurkkukipu taas kerran. Mä en tiedä, mistä oon taas hommannut itseni kipeäksi? Noh, toivottavasti menee nopeasti ohi, koska mä en vaan jaksais kärsiä tällaisesta olosta enempää.

4. Äärettömän surkeat tv-ohjelmat: 
Enkä varmasti ole ainoa, joka on tätä mieltä! Telkkarista tulee ihan surkeita ohjelmia ja ainoa, mitä olen jaksanut katsoa on Roba ja Vain Elämää.. Noh, toivotaan tv-tarjonnan parenevan lähiaikoina, vaikka mä en kyllä usko siihen :D


2 kommenttia

  1. oon niin samaa mieltä tossa telkkari ohjelma asiassa! Kaikki ohjelmat täyttä shittiä :D Ja tuntuu että vuosi vuodelta näytetään vaan huonompia leffojakin :( Olin viikonloppuna ihan yllättynyt kun tuli lumikki ja metsästäjä telkkarista koska se on kerrankin hyvä elokuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja tuntuu, että omanikäisille suunnatut leffat jätetään näyttämättä ja samat uusinnat toistuu päivä toisensa jälkeen :/ Oi vitsit, se on kyllä ihan kiva elokuva :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.