Elämää ei sen enempää


Mun kuulumiset on kyllä aika tylsää luettavaa tällä hetkellä ja siksi onkin ollut vähän hiljaista täällä. Olin viikonlopun lastenvahtina, joten ei konetta ehtinyt edes avata. Myös mulla ja Erikillä tuli viime viikolla jo kaksi vuotta yhteiseloa täyteen ja todettiin, että aika on mennyt aivan mielettömän nopeesti. Tällä viikolla sitten juhlitaankin mun synttäreitä ja ensi viikolla Erikin. Oisko vinkkejä mitä sille voisi ostaa lahjaksi? :)

Mä edelleen yritän sopeutua kaupunkilaiselämään ja toistaiseksi ollut todella jees, eteenkin kun asuu lähellä kaikkea. Rakastan eniten meidän parveketta mihin paistaa viiteen asti kuuma aurinko ♥ Tosin tällä hetkellä en pidä ulkoilusta yhtään mun järkyn siitepölyallergian takia. Tosiaan iltaisin oon lösähtänyt vesipullon kera meidän olkkariin katsomaan ohjelmia ja maannut sängyllä samalla. Äsken sitten väänsin uudet lakat kynsiin.. onneksi ette nähneet niitä vanhoja :-D Nyt mulla on kanat uunissa ja odotan jo vesikielellä, että ne kypsyis, koska mulla on huutava nälkä. Samalla tässä katselen Suomen peliä ja kova on luotto poikiin. 

Mitä teille kuuluu? ♥ Palaillaan varmaan huomenna tai viimeistään keskiviikkona! 

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.